Hengen ahdistus

Tätä on siis jo jatkunut jonkun aikaa....
Kun ajattelen hengitystäni niin alkaa ahdistamaan, päivällä töissä en tunne mitään ahdistuksen merkkejäkään mut kotona ahdistaa alituiseen.. niskat ja vissiin rintalihaksetkin on jumissa, et voisko johtua niistä?
tätä ei helpota ollenkaan se et mulla on ihan hirvee vakavan sairauden pelko....syöpä..yms...

Masentunutko???

Täällä samaa :wave: ....ahdistusta/paniikkihäiriö. Keho on vireystilassa,luullen että on jokin hätä...vaikkei sitä todellisuudessa ole, ja siksi henki on ahtaalla...laitan tässä alotusta omasta kokemuksesta,joten lueskele sieltä :hug:

juu.. minä kans käynyt jatkuvasti lääkärillä eri oireiden takia.. rinta/selkäkipu..hengen ahdistus.. on paniikkia nukkumaan mentäessä ollut ja olen herännyt yöllä siihen kuin keho sisäisesti värisis... paaaljon oireita. Sydänvilmi on otettu (ja on otettu niiin monesti ennenkin) ja verikoe.. sen jälkeen on ihmetelty ja sanottu että olen ahdistunut. (keskenmeno takana ja tutun yllättävä kuolema... on irtisanomista ym ym...)
Minulle tosiaan viimeksi kun kävin sanottiin taas että ahdistunut, että keho on tuossa "vireystilassa" pitäs rääkätä lihaksia että ne tekevät sitä omaa niille kuuluvaa hommaa ja sen jälkeen oppisivat rentoutumaan.. plaa plaa..
Olen nyt raskaaksi tullut uudestaan ,ja aikasta ällö oloa kokoajan, niin en kyllä ole mitään rääkkiliikuntaa juurikaan harrastanut. ..kysyi viimeksi lääkäri kun sanoin että pelkään just kans vakavaa sairautta että "mikä auttais mun pelkoon" sanoin että röntgen ym testit joihin oisin heti halunnut... KAPPAS, nyt kun raskaana niin enää ei vo ottaa kuvia.

Kärsin aikoinaan myös rytmihäiriöistä ja jatkuvasta ällö olosta, mutta ne hävisi kun aloin odottaan esikoista. Saas nähä onko tällä raskaudella hyvää tai huonoa vaikutusta... nämä eka viikot vaan saa taas jänskättää tuleeko uusi keskenmeno.

Yhteistyössä