Hemtexin pyyhkeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EllaDonna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

EllaDonna

Aktiivinen jäsen
28.06.2007
3 793
6
38
Onko kokemuksia niistä vähän fleecen tapaisista pyyhkeistä? Ne tuntuu ihanan pehmeille, mutta kuivaako ne oikeasti yhtä hyvin kuin tavallinen frotee? Ja miten ne säilyy pesusta pesuun?

Siellä oli ihania sini-puna-valkoisia ja tähtikuvioisia pyyhkeitä nyt ja mulle tuli kamala into sisustaa kylppäri sini-puna-valkoiseksi ja vähän merihenkiseksi. Tarjolla olisi myös noista väreistä raidallinen suihkuverho, joten kokonaisuudesta saisi kivan yhtenäisen.

Mitä mieltä yleensäkin olette Hemtexistä? Onko tuotteet ollu hyviä ja shoppailetteko siellä usein?

Hemtexillä on montaa hintaluokkaa ja niiden välillä on aika isot laatuerot. Hinnakkaampia pidän ihan laadukkaina ja ilkeän lahjaksikin ostaa, mutta halvempiin en oikein luota. Noihin kyseisiin pyyhkeisiin en ole tutustunut, joten niistä en osaa sanoa mitään.

Tarkoitat varmaan veluuripyyhkeitä? (Veluuripyyhkeet valmistetaan kutomalla ensin froteeta. Sen jälkeen toiselta puolelta kangasta leikataan kudotut silmukat auki ja näin saadaan toiselle puolelle kangasta sileä veluuripinta.)

Itse olen ostanut Hemtexiltä aina kaikki pyyhkeeni ja olen ollut tyytyväinen. Pyyhkeet ovat pysynet pesun jälkeen imukykyisinä ja väritkään eivät ole kuluneet.
Pyyhkeen imukyky säilyy parhaiten, kun vältät huuhteluaineen käyttöä. Huuhteluaine jättää kankaan pintaan kalvon, joka heikentää pyyhkeen imukykyä. Mitä suurempia määriä huuhteluainetta annostellaan, sitä enemmän pyyhkeen imukyky heikkenee. Monet kuitenkin haluavat käyttää huuhteluainetta. Pienellä määrällä huuhteluainetta jokaisen pesun yhteydessä käytettynä ei ole suurta vaikutusta imukykyyn.

Käyn usein ostoksilla Hemtexillä ja olen ollut tyytyväinen palveluun ja laatuun. Puuvillasatiini pussilakanasetit varsinkin ovat ylellisiä. En enää ikinä suostuisi nukkumaan tavallisella puuvillalla. Suosittelen!

Yhteistyössä