hemmettihemmetti****purkautumista

• Viestiketjun aloittaja Vakkari harmaana nyt.
  • Ensimmäinen viesti
Vakkari harmaana nyt.
Mä en tule hemmetti ikinä enää raskaaksi.Jo vittuperkelesaatana 10kk tahkottu.Ennestään jo 1 lapsi joka tuli tuosta noin vaan.

Kyllä sattuu omaaan nilkkaan kun luulin että se kakkonen tulee kanssa tuosta noin vaan.

Raskaustesti nega.Takana eka inssi.Nyt vituttaa ihan piiiiiiip paljon!!!!!!!
Olen itkenyt silmät päästäni taaaas kerran.

Anteeksi kielenkäyttö =(

:hug: tällaiset pistää miettimään ettei pidä kaikkea itsestäänselvänä eikä kannata suunnitella.kaikella on tarkoituksensa ja toivon että vielä tärppää teilläkin =) jos ei niin lääkärin juttusille hakemaan apua.

jaaha
Kuule, kannattaa miettiä kannattaako tähän maailmaan synnyttää lapsia kärsimään. He tahkoavat sitten taas vuorostaan omien ongelmiensa kanssa. Miksi se toinen lapsi on pakko saada?

ap.
Joo ei elämää näköjään voi suunnitella.Jospa luontoäidin mielstä meidän lapset on tässä.Ja lääkärissä käyty,kummassakaan ei mitään vikaa ole.

Mikä hiton maho lehmä mustakin on tullut????

ap.
Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:
Kuule, kannattaa miettiä kannattaako tähän maailmaan synnyttää lapsia kärsimään. He tahkoavat sitten taas vuorostaan omien ongelmiensa kanssa. Miksi se toinen lapsi on pakko saada?
Mä olen ainut lapsi ja sitä en halua meidän lapselle.Toivottavasti saadaan vielä pikkusisarus tytölle.

Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:
piruako se sulle kuuluu kuka tänne lapsia tekee. mä olen varmaan kans huono ihminen koska vieläkin yritän. lapsiako saa tehdä vaan ne jotka kertalaakista raskautuu?

ap: pitkää pinnaa, tiedän kuinka raskasta se on. itsellä viime viikolta negatesti eikä menkoista tietoakaan.

Yhteistyössä