Hemmetti kun ei uskalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohdin vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohdin vain

Vieras
aloittaa hormonaalista ehkäisyä. Oon kyllä jokus aikaisemmin käyttänyt minipillereitä 3-vuotta... Nyt pitäis aloittaa jonkinlainen hormonaalinen ehkäisy.. Olis muitakin "vaivoja" johon niiden pitäis kuulemma auttaa.. Eniten suositeltiin yhdistelmäpillereitä mutta minipilleritkin oli yks vaihtoehto...

Mulla olis jo valmiina kaapissa reseptit molempiin ye-pillereihin sekä mineihin...

Lääkäri tuumas että voin rauhassa miettiä kumpaa mä kokeilen..

Mä vaan en osaa päättää.. ja jotenkin hirvittää... Mä pelkään että saan niistä jonkun infarktin tai embolian... Pidän itteänikin niin "vanhana"(27v).. :D

Migreeniäkin mulla on silloin tällöin.. Yksi kerta elämän aikana ollut selvä aura... Lääkärille sanoin tästä mutta tuumas ettei se ole ongelma kun ei kerta ole toistunut....

Toisaalta välillä tuntuu että mitä hittoa mä sillä ehkäisyllä kun seksiäkin on noin kerran kuukaudessa... Toivoisin että olis reilusti enemmän mut en tiedä miksei miestä innosta useammin.. Jotenkin ajattelin että ehkä tää antais vähän potkua mieheen kun sais panna paljaalla...

Saan mä pohtia täällä vaikka ja mitä ihan joka sekunti jos mua huvittaa.... Pohditaan täällä imetyksestä ja synnytyksestä niitä samoja asioita monen monta kertaa päivässä. Kielletään muuten nekin aloitukset... Tai tehdään joku sääntö että otsikkoon pitää laittaa mahdollisimman tarkastai sisältö että ne joita ei kiinnosta voi jäättää aloituksen avaamatta. siinä olikin hyvä idea jota itse alan tästä edes noudattaa.. ei tartte kenenkään vetää hernettä nenään :)

Yhteistyössä