hemmetti että ärsyttää toi seksikanava..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja grrr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

grrr

Vieras
Mä en ole mikään niuhottaja, ja mua ei ennen oo häirinny moinen seksin katselu.
Mutta mä olen tässä samassa huoneessa, selkä selin tohon telkkariin.
Oon laitattanu kierukan kaks kuukautta sitten, ja vuoden vähän kokoajan, nyt enemmän. Niin jotenkin vituttaa kuunnella kun toi ukko kattelee sitä kanavaa nyt sitten aina.. perkele..

[QUOTE="lillia";22913752]Eihän sielt tuu ku to,pe ja la yösin 2h jotain.Muuttuu keväällä maksulliseksi.
Itse olen miehen kanssa kattonut.[/QUOTE]

Eikö tuu viikolla muina päivinä? 4h tulee ainakin..

Mä en myöskään ymmärrä miksi se kanava on auki tuossa taustalla ja vain mä olen paikalla :D Pitää oikein mielenkiinnosta sivusilmällä katsoa, siinä näyttäis olevan joku juonikin. Kieltä en tosin ymmärrä.

Noh, siis tilanne on se että joo, tiedän että seksiä ei oo paljoo tihkunut nyt kun se kierukka on laitettu. Mutta siis mä kuitenkin olen täällä. yleensä on katsottu yhdessä jos on katsottu.
Nyt tuntuu jotenkin ällöttävältä, että kun tiiän että toi kattoo sitä, mutta se tietää myös että seksiä ei nyt voi harrastaa.. ja siis mä olen yleensä kyllä hyvinkin aktiivinen seksielämässä.

Noh, siis tilanne on se että joo, tiedän että seksiä ei oo paljoo tihkunut nyt kun se kierukka on laitettu. Mutta siis mä kuitenkin olen täällä. yleensä on katsottu yhdessä jos on katsottu.
Nyt tuntuu jotenkin ällöttävältä, että kun tiiän että toi kattoo sitä, mutta se tietää myös että seksiä ei nyt voi harrastaa.. ja siis mä olen yleensä kyllä hyvinkin aktiivinen seksielämässä.

Pisteleekö langat miestä vai mistä puristaa?

Ongelma on se, että miehelle ei riitä pelkkä suuseksi. Minä taas en pidä verisestä seksistä, enkä nyt tarkoita mitään pientä tiputtelua. Mies tahtoisi myös antaa suuseksiä. Mutta tässä näitä on..
Mä olen itse ihan hiilenä tän vuodon kanssa. Mies tietää sen, mutta silti saan päivittäin kuulla siitä kuinka sen tekee niin helvetisti mieli..
Mun syyhän se on että se kierukka ottaa aikansa asettua.
Langat eivät pistele..

Ongelma on se, että miehelle ei riitä pelkkä suuseksi. Minä taas en pidä verisestä seksistä, enkä nyt tarkoita mitään pientä tiputtelua. Mies tahtoisi myös antaa suuseksiä. Mutta tässä näitä on..
Mä olen itse ihan hiilenä tän vuodon kanssa. Mies tietää sen, mutta silti saan päivittäin kuulla siitä kuinka sen tekee niin helvetisti mieli..
Mun syyhän se on että se kierukka ottaa aikansa asettua.
Langat eivät pistele..
Käytä kuukuppia niin voit ainaskin vastaanottaa suuseksiä. :)