Hemmetn mies

Minerva McGarmiwa

Aktiivinen jäsen
27.01.2007
23 852
0
36
Pori
Meillä tehdään uus terassi alkukesällä ja mä en tykkää oikein mistään terassien kaiteista mitä olen nähny ja nyt sain idean minkä kans pystyis elämään ja mitä tekee mies?
Tyrmää koko ajatuksen "ei siitä tuu hyvännäköstä jne" |O|O|O

Samaa se kyllä intti mun kirjahyllyideastani kunnes tykästy ja sen jälkeen on kehunu tota lopputulosta...

Nyt pitäis vissiin alkaa kiertelemään jotain asuinalueita ja löytää joku malli jonka idean vois varastaa - tai olla ilman kaiteita kokonaan...

Viimeksi muokattu:
En osaa vinkata mitään, mutta totta on, että kaiteet on usein todella typerän mallisia, jostain syystä.
Oisko ulkomaalaisissa lehdissä kivoja malleja, ja sitten sellaista teettämään, tai metsästelemään...

jopa nettikaupoista ehkä saisi.

Ruma kaide on vaan niin paha siitä, että sitä ei tosiaan piiloon mihinkään saa, ja se dominoi kyllä pahasti, jos se ei ole mieleinen... :)

[QUOTE="vieras";23708755]Mikset tee talviasuttavaa terassia ja hanki siihen lasikatteet kauttaaltaan.[/QUOTE]

Tohon ei voi tehdä katettua terassia jos meinaa et se kate jatkuis katon jatkeena ja muulla tavalla tulis tyhmännäkönen.

Alkuperäinen kirjoittaja valopää;23708809:
En osaa vinkata mitään, mutta totta on, että kaiteet on usein todella typerän mallisia, jostain syystä.
Oisko ulkomaalaisissa lehdissä kivoja malleja, ja sitten sellaista teettämään, tai metsästelemään...

jopa nettikaupoista ehkä saisi.

Ruma kaide on vaan niin paha siitä, että sitä ei tosiaan piiloon mihinkään saa, ja se dominoi kyllä pahasti, jos se ei ole mieleinen... :)

Täytyy varmaan kuullekoida, mut katotaan ny mitä meille tulee. Pian tarvis alottaa, joten kovin pitkää aikaa ei kerkee miettimään....

Yhteistyössä