Hemmetin ukko ja vappu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että voi...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

että voi...

Vieras
Mulla yllättäen oliskin lapsivapaa vappu kun pojan mummo kysyi saako ottaa pojan luokseen. Soitin sitte miehelle että voidaan tehä yhdessä jotain (seurustelun aikana käyty vain muutaman kerran yhessä ulkona). No eipä ukko ollukaan ilosesti yllättyny niin kun kuvittelin. Nihkeesti sano lopulta et voithan tulla sitte illemmalla meidän matkaan! Mitähän tästä nyt taas pitäs ajatella?! Taidan viettää vapun sitte yksinäni kun en tohdi enää lapsen mummolle meno peruuttaa...
niin mies siis ei ole pojan isä.

No höh. Mene sä sitten kamuporukalla kans menoihin jos ei kerta seura kiinnosta miestäsi.
Luulis kyllä että ois iloinen kun saisitte kahden olla jos kerran harvoin siihen mahkuja. :hug:

viime aikoina on ollut paljon pikku juttuja jotka pistää miettimään missä mennään. Oon yrittäny puhua asioista mutta mies vakuuttaa kaiken olevan hyvin. Joku tässä kaikessa nyt kuitenkin mättää...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
viime aikoina on ollut paljon pikku juttuja jotka pistää miettimään missä mennään. Oon yrittäny puhua asioista mutta mies vakuuttaa kaiken olevan hyvin. Joku tässä kaikessa nyt kuitenkin mättää...

Päästä lapsi mummolle ja keksit itsellesi vain jotain kivaa. Lähdet vaikka yksin johonkin ja annat palaa!! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:

Päästä lapsi mummolle ja keksit itsellesi vain jotain kivaa. Lähdet vaikka yksin johonkin ja annat palaa!! :hug:

ei kai muukaan auta. Jos hakemalla hakee jotain positiivista niin en kyllä ole aikoihin ollut kavereiden kanssa tai yksin missään :)

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:

ei kai muukaan auta. Jos hakemalla hakee jotain positiivista niin en kyllä ole aikoihin ollut kavereiden kanssa tai yksin missään :)

Noniin, siitä se lähtee. Näytät miehelles et pystyt pitämään hauskaa ilman sitäkin. :D

Lähdet kavereiden kanssa pitämään hauskaa ja jos ukkos soittaa niin sanot että sulla on muita suunnitelmia :)

Hyvää vappua, ja pidä nyt kerrankin hauskaa, äläkä anna ukkos pilata sitä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Me lapsesi ja mummon kanssa kaupungille.Mitäs sä minnekään ryyppyporukuihin oot menossa kun kerran lapsenkin omistat.... :/

vaikka mä exän äidin kanssa olenkin ihan hyvissä väleissä, niin en mä silti taida haluta sen kanssa vappua viettää :D

Onpa aika outo mies sulla! Luulis tosiaan että ois iloinen jos ette ole olleet kahdestaan paljoa ulkona.. Oliko mies kertonut sulle että hällä on jo omia vappusuunnitelmia tms.?

Oisin loukkaantunut jos miun mies tekis noin ja lähtisin omien kavereiden kans sit juhlimaan, jos ei kerta miehelle seura kelpais.

Sais kyllä mies mennä muutenkin omia matkojaan jos tollaisen tekis.
Olisko miesporukalla yhteinen saunailta ? Siinä tapauksessa ymmärrän että et mahtuis mukaan alkuillasta. Meillä oli jotenkin itsestään selvää että yhdessä suunniteltiin tai ainakin kerrottiin omat vappu, juhannus jne. suunnitelmat heti seurustelun alkutaipaleilta asti.
Ettekö ole yhdessä jutelleet mitä teette vappuna?

Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Onpa aika outo mies sulla! Luulis tosiaan että ois iloinen jos ette ole olleet kahdestaan paljoa ulkona.. Oliko mies kertonut sulle että hällä on jo omia vappusuunnitelmia tms.?

Oisin loukkaantunut jos miun mies tekis noin ja lähtisin omien kavereiden kans sit juhlimaan, jos ei kerta miehelle seura kelpais.

Kyllä kertoi jo aiemmin että on alustavasti sopinut menojaan. Ymmärsin kuitenkin niin että jos mulla olis mahdollisuus lähtä johonkin niin mielellään viettäs vapun mun kanssa. Taisimpa ymmärtää väärin. tai sitten mies laski sen varaan etten kuitenkaan laita poikaa hoitoon. enkä kyllä olis laittanukaan jollei mummo ite olisi pyytäny saada.

Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:

Kyllä kertoi jo aiemmin että on alustavasti sopinut menojaan. Ymmärsin kuitenkin niin että jos mulla olis mahdollisuus lähtä johonkin niin mielellään viettäs vapun mun kanssa. Taisimpa ymmärtää väärin. tai sitten mies laski sen varaan etten kuitenkaan laita poikaa hoitoon. enkä kyllä olis laittanukaan jollei mummo ite olisi pyytäny saada.

Luulisi että voisi peruttaa kun sulla ei ole muksua.Jos sinusta kovasti välittää minusta sinun pitäisi mennä muitten yli.

Yhteistyössä