hemmetin menkat!! Raskauden jälkeen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arghhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arghhh

Vieras
enne raskautta aina superniukat.. Nyt joka menkat ihan järkyttävät, siis taitaa olla viidennet menossa, edelleen vuotaa ku härän kaulasta, reilun viikon kerrallaan!! Huhhuijaa.. Mitkää tulpat ei tahdo riittää. Ei vaan oo tottunu tällaseen vuotomäärään..

Mulla on menkat muuttuneet joka raskauden myötä aina vain runsaammaksi :headwall: Pari vuotopäivää on niin runsaita, että tunnin välein saa olla vaihtamassa siteitä tai muuten vuotaa yli.

mulla on aina ollut niukat menkat, siis tosi niukat. toivottavasti mulla ei tämän esikoisen syntymän jälkeen tule runsaita menkkoja o_O muakin kiinnostaisi tietää muiden kokemuksia asiasta.

Sama juttu tuli minulle kolmannen lapsen jälkeen. Yhdistelmäpillerit auttoivat, kun en hormonikierukkaa halunnut (sitä lääkäri ensin tarjosi). Vuoto oli ihan järkyttävää, ja samalla laski myös hemoglobiini niin, että jatkuvasti olisi pitänyt olla rautaa syömässä.

Mulla oli esikoisen jälkeen kans muutamat menkat runsaammat, sitten palautu normaaliks. Nyt ehtiny kakkosen jälkeen olla yhet menkat ja ihan ihmeen niukat oli.

mulle lekuri sanoi, että yleensä n. vuosi menee näiden runsaiden kanssa, koska kohtu on hieman laajempi kuin ennen raskautta (vaikka olisi palautunut ok).. eli sitä vuotopintaa on hieman enemmän..