Hemmetin Kela kun aina kestää tehdä päätökset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kipa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kipa"

Vieras
Odotan päätöksiä asumistuesta, työmarkkinatuesta ja matkakorvauksista. Joo enhän mäki toki rahaa tarvitsisi kun tilillä on 66 senttiä! :headwall: Joskus tuntuu, että kelan ihmisten mielestä on heidän palkastaan pois ne tuet ja siksi viivytellään.

Alkuperäinen kirjoittaja mee töihin;26099690:
Sellaista se on kun ei ole rahaa :(
Kannattaa mennä töihin.

Koska jotkut tajuaa, että ei sinne töihin niin vain mennä! :headwall: Mua niin tympii tuollainen viisastelu!

Mä sitäpaitsi teen osa-aikaista työtä, mutta ei sillä palkalla saa maksettua edes puolia vuokrasta! Kokopäiväistä työtä etsin koko ajan, että mene muualle siitä nälvimästä.

no ei ne työntekijät kuule tahallaan niitä viivyttele. Kauanko oot nyt odotellut?
Työntekijät paiskii niska limassa töitä sen 8h päivässä ja saavat päälle haukut siitä, kun he tahallaan viivyttelevät ja "onko se muka teidän palkasta pois" kysymyksiä saa asiakkailta. Kyllä motivoi :))

Huutakaa niille kelan johtohenkilöille, jotta palkkaisivat enemmän työpäivää koska siitähän ne jonot johtuu ettei oo tarpeeksi työntekijöitä.

Ja ei, en oo kelassa töissä. Ärsyttää vaan tämmöset jotka pitää asioita näin mustavalkosina.

Mun kokemuksen mukaan varsinaiset päätökset tehdään nopeastikin. Muuten vaan on niin byrokraattista touhua, ettei tosikaan. Hyvä etteivät omista etuuksistaankin vaadi kuitteja, kun muuten pitää kaiken maailman liput ja laput toimittaa. Tuntuu, että aina puuttuu jotain ja aina on jotain erikseen selvitettävä heti kun tulee jotain muutoksia. Esim. menet kesken työttömyyden kaheksi päiväksi tuuraamaan tai palkka muuttuu 2 euroa.

Juu ihan tahallaan ne just sun päätöstä kanittaa.Onpa siellä ehkä joku käsittelyjärjestys saapumispäivän mukaan tms.Edelllliseen viitaten sinne pitäisi varmaan palkata lisää väkeä.Tuskin ylityöt ovat sallittuja.

[QUOTE="vieras";26101068]Mun kokemuksen mukaan varsinaiset päätökset tehdään nopeastikin. Muuten vaan on niin byrokraattista touhua, ettei tosikaan. Hyvä etteivät omista etuuksistaankin vaadi kuitteja, kun muuten pitää kaiken maailman liput ja laput toimittaa. Tuntuu, että aina puuttuu jotain ja aina on jotain erikseen selvitettävä heti kun tulee jotain muutoksia. Esim. menet kesken työttömyyden kaheksi päiväksi tuuraamaan tai palkka muuttuu 2 euroa.[/QUOTE]

Suomi on niin sairaan byrokraattinen valtio, että etuusjärjestelmäkin on mennyt tällaiseksi.

Yhteistyössä