Hemmetin jotex!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis mun paketti on lähetetty sieltä 3 viikkoa sitten, enkä vieläkään ole saanut sitä ja mikä v.ittumaisinta se on jo veloitettu tililtäni, niin olis mahtavaa saada se pakettikin.

Viikko sitte soitin sinne ja kysyin asiasta, niin akka siellä että se ei varmaan ole vielä suomen puolella jos ei näy postin seurannassa, siis ei voi näin kauan kestää, että paketti tulee ruotsista suomeen.

Viime viikolla lähetin sinne vihaista palautetta asiasta sähköpostilla, eivätkä vaivaudu edes vastaamaan.

Minne mä seuraavaks valitan, se on kuitenki yli 100 euron arvonen paketti, joka on jo veloitettu jotextililtäni.

Oon monesti tilannu sieltä, mut eka kerta kun näin kauan kestää...ennen on tullu paketti viikossa. Oon kyllä niin pettyny, et tais olla viiminen kerta kun sieltä tilaan.

En suosittele tilaamaan mitään jotexilta. Todella huonoa asiakaspalvelua, eivätkä toimita pakettia luvatussa ajassa. Itsehän tilasin jo marraskuussa sieltä joululahjat, jotta saisin ne ajoissa ennen joulua. Lupasivat toimittaa kahdessa viikossa. Loppujen lopuksi toimittivat paketin väärään paikkaan ja se palautui lunastamattomana takaisin. He eivät ilmoittaneet mitään minulle, enkä olisi sitä saanut tietää, ellen olisi kysellyt sähköpostitse. Sain vielä lähettää uudestaan sähköpostia, ennenkuin he lähettivät paketin uudestaan. Tuskin kerkeää enää jouluksi. Kaikista raivostuttavinta on se, että he eivät edes pahoittele asiaa.