hemmetin hammashuolto..

Flow87 -Los tehottomuus-

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
8 897
1
36
koko kevääksi ei saa yhtään aikaa mistään helsingissä. ja kesäkuun alkuun ei voi luvata mitää koska ei tiedä missä sillon on. kivakiva. pitää ilmeisesti turvautua kotipaikkakunnan hammashoitoloihin, sielä onneks pääsee aina ku tarvii. :headwall:

Älä ole niin varma, ennen meilläkin sai ajan kuukauden sisällä. Viimeeksi tilasin ajan kesäkuun alussa 2008 ja sai ajan tammikuulle -09.

Tämä johtuu laajennetusta oikeudesta kunnalliseen hammashuoltoon.

Yksityisellekään ei enää pääse noin vain.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Älä ole niin varma, ennen meilläkin sai ajan kuukauden sisällä. Viimeeksi tilasin ajan kesäkuun alussa 2008 ja sai ajan tammikuulle -09.

Tämä johtuu laajennetusta oikeudesta kunnalliseen hammashuoltoon.

Yksityisellekään ei enää pääse noin vain.

tottahan tuo.. oon yrittäny aika jo ennen joulua että pääsis hammaslääkäriin muttakun ei. ei millään.

FLOW, eiks kumminki kannata ottaa se aika jonka saa,ja jos tilanteet muuttuu ni sit sen voi perua. Meinaan jos kesäkuus oliski sellanne tilanne,et pääsisit sinne ni sit sillon kaduttaa ku aika onki peruttu...

Yksityiselle vaan. Olen muutenkin saanut niin törkeän piittaamatonta käytöstä (mm. puudutukset jätetty tahallaan pois) kunnallisessa hammashoidossa, että ei enää ikinä!

Alkuperäinen kirjoittaja pata-ässä:
FLOW, eiks kumminki kannata ottaa se aika jonka saa,ja jos tilanteet muuttuu ni sit sen voi perua. Meinaan jos kesäkuus oliski sellanne tilanne,et pääsisit sinne ni sit sillon kaduttaa ku aika onki peruttu...

en välttämättä halua mennä toiseen päähän helsinkiä siitä ilosta että mun hampaat hoidetaan.. ja kun tiedän jo valmiiksi että ainaki kaks pitää paikata niin olis ihan kiva jos pääsis kotiin ilman että pitää ottaa taksi. mun suuhun ei nimittäin kosketa ennenkö oon tajuton.

jep,mut ainaki pääsisit jonoon. MUt jos nyt et ota tarjottua aikaa,ni sit saat oottaa kesäkuussa seuraavat uuet puol vuotta |O

Tästä puheen ollen, pitäs ittellekki aika varata,en oo käyny hamppilekurilla viiteen vuoteen :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Yksityiselle vaan. Olen muutenkin saanut niin törkeän piittaamatonta käytöstä (mm. puudutukset jätetty tahallaan pois) kunnallisessa hammashoidossa, että ei enää ikinä!

yksityinen on kovin kallis näin opiskelijan näkökulmasta kattoen.

Kelalta saa osan pois kun käy yksityisellä

Yhteistyössä