hematoomasta tietoa kellään?

ilmeisesti siis tossa rannekanavaleikkauksen arven alla (leikattu 5 viikkoa sit ) on hematooma, iso kova patti.

kävin eilen näyttämässä sitä lääkärille, joka anto kipulääkkeitä ja käski soittamaan sairaalaan jossa toi leikattiin, sieltä sain sit ajan ens keskiviikolle, pitää mennä osastolle ja ton leikannu lääkäri sit kattoo mitä tehdään.

mut kysymys siis on, et kun noihan voi tosta kadota ihan itsekseen, ni miten se sit näkyy? :D hitto ku on vaikea selittää mitä tarkoittaa..mut siis nyt on ranteessa ollu mustelma tummunut, ja se leviää vähitellen, ni voiskohan tuo olla ny sit siitä johtuvaa et tuo alkaa paranemaan itsestään (lääkkeiden avulla ) ?

ja tietääkö kukaan mitä mahdollisesti sille tehdään,jos se ei tuosta itsekseen katoa..
 
[QUOTE="Wieras";29841771]Tummuminen ja leviäminen tarkoittaa juuri sitä että se alkaa paranemaan, imeytyä pois.[/QUOTE]

kiitos.
toi patti itsessään ei oo pienentyny (ainakaan tuntuvasti ) ja noi puutumisoireet (on just tossa kohassa mistä se hermopinne avattiin ) ei oo yhtään helpottanu
mut eipä se ny kai hetkessä näykkään :D
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29841768:
juu kiitti, mut oon kaikki artikkelit jo lukenu mitä vaan löysin

on vaan aika ympäripyöreää tietoa, siks kyselen täältä jos jollain ois omaa kokemusta
No mut tuollahan se lukee mitä sille tehdään jos ei itsestään parane...
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29841780:
joo, ja toisessa artikkelissa sanotaan toista ja kolmannessa jotain muuta.

(annetaan olla, leikataan, tyhjennetään, hoidetaan lääkkeillä..ainakin nämä löyty )
Sorry. Itse luin vain tuon yhden, kuvittelin noiden olevan olemassa olevat hoitomuodot. Enkä pahalla sanonut :)
 
Sorry. Itse luin vain tuon yhden, kuvittelin noiden olevan olemassa olevat hoitomuodot. Enkä pahalla sanonut :)
nou hätä :D

omaa tyhmyyttäni tässä kyselen ku hoitaja soitti et keskiviikko aamuna osastolle klo 8, lääkäri on silloin leikkausvuorossa ni pääsen samalla..enkä tajunnu kysyä pitäiskö mun ehkä mahdollisesti varautua siihen et mut leikataan :ashamed:

enkä malta (vaikka pitäis ) oottaa et sieltä tulee laput postissa (ku en oo varma tuleeko )
 
---
Toivotaan, että on lähtenyt itse paranemaan.

Voithan sä soittaa vielä hoitajalle. Kun kerran tuossa yksi hoitotapa tosiaan on tuo leikkaus ja jos ovat ajatelleet, että se tarvittaessa sitten keskiviikkona hoidetaan.
 
ei ole vieläkään tuo patti tuolta kadonnut, hematoomaksi se kirurgi sitä sanoi.Pitäisi hävitä parin kuukauden aikana..toivotaan niin.
käsi on edelleen turvoksissa tuosta kämmenen alareunasta ja ranteesta, ja toi patti painaa tosi ilkeästi hermoa.
mut nyt on puutumisoireet loppuneet, siis hermopinteen aiheuttamat, tuo patti välillä sit aiheuttaa puutumista kun toi käsi turpoaa enemmän.
ehkä tosta sit kuitenkin vielä käsi tulee :D
 
no niin, oon tällä viikolla ollu töissä, piti olla tänäänkin mut vaihdoin vapaaks ku eilen meinas jo itku tulla töissä ku sattuu.
käsi turpoaa edelleen ja tossa arven alla on edelleen kova ja tosi kosketusarka patti, eikä se ole siis pienentynyt yhtään tänä aikana.Peukalo ei meinaa taipua kunnolla ja ny on taas sormet puuduksissa.
kuinkahan kauan toi oikein kestää?
eilen siis tuli 8 viikkoa leikkauksesta.
 

Yhteistyössä