hematooma kohdussa--->vuotoa! kenelläkään kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miisuliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miisuliisa

Jäsen
29.03.2010
199
0
16
elikkä 4+0 suunnilleen alkoi verinen vuoto jota jatkunut tähän asti 5+5 menossa nyt.
hcg noussut todella hyvin ja eilen ultrassa näkyi kohdun sisäinen raskaus raskauspussi ja ruskuaispussi. sikiötä ei vielä näkynyt mutta ensi ke on uusi ultra jossa katsotaan että onko siellä mitään elämää sisällä vai ei.
tuulimunaan ei lääkäri oikein sanonut mitään sanoi että ehkä ylensä ei nouse noin paljon hcg ja noin normaaliin tahtiin jos sellainen on.

pieni hematooma siellä saattaa lääkärin mukaan olla, mikä vuotaa ja nyt mietinkin kauanko tuollainen hematooma oikein vuotaa? verta ei tule paljon mutta tihkuttaa ja tuhruttaa miltei kokoajan.
mitään muuta syytä vuodolle lääkäri ei keksinyt. kohta 2viikkoa vuotanut ja alkaa jo kyllästyttään tää touhu!

Mulla oli hematooma toisessa raskaudessa kohdussa, mikä vuoteli sieltä melkein viikolle 20 saakka. Alkoi vuotamaan joskus viikolla 6-7. Eli muutama kuukausi tais tulla vuotoa, sellasta tiputtelua ja välillä hiukan enemmän. Olin ihan hermorauniona koko sen ajan mitä vuotoa oli, ja raskaudesta kerrottiinkin kaikille vasta hyvin myöhään, kun olin 5 tai 6kk menossa.

Jokatapauksessa täyspitkä raskaus oli loppujen lopuksi, ja terve lapsi syntyi 41+ viikolla.

mullakin ensin sanottiin että tod näk kohdun ulkoinen tai km kun vuoti. sitten todettiin että ei ole km kun hcg nousee todella hyvin ja nyt sitten sanoi että ehkä pieni hematooma siellä vuotaa. hermojahan tämä vie kun ei tiedä kuinka käy ja ei tiedä sitäkään vielä onko siellä edes mitään kehittymässä. toisaalta tuulimunaan en itsekkään usko koska hcg oli 13850 5+3

Itselläni alkoi vuoto viikolla 6+ ja vuotelin 3 viikkoa. Alkuun vuoto oli kirkasta ja melko runsastakin (ei yhtä runsasta kuin kuukautisvuodossa) ja parin päivän jälkeen muuttui ruskeaksi ja sisälti välillä riekaleita/hyytymiä. Minun kohdallani todettiin hematooma, jos oikein muistan, niin n. 5 cm kooltaan. Mitään kipuja ei vuotoon liitytnyt ja serannassa hematooma hävisi.

Kyllähän tuo sinun hcg-arvon noususi pitäisi kertoa vain hyvää!

Nietos 17 + jotain

netistä olen yrittänyt tuosta tietoa ettiä ja kaikissa mitä googlella löydän on vuoto alkanut myöhemmillä viikoilla 6- 7-->
kummastuttaa kun tuo minun vuoto alkoi seuraavana päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.

Mä vuosin myös pitkin poikin edellistä raskautta. Alkaen rv 7+1. Tuli ruskeeta, tuhruna ja reippaampana sekä sit ihan punaista ja holisemalla. Sanomattakin selvää, että keskenmenoa povasin itsekin tuossa vaiheessa.. Tuossa tuo meidän lähes puolitoista vuotias kuitenkin leikkii. :) Mulla ei koskaan edes näkynyt mitään hematoomaa eikä muutenkaan mitään virallista syytä. Muistan kuitenkin sen aikaisesta raskauspinkasta toisenkin, joka vuoteli mun kanssa melko samoihin aikoihin ja hällä oli hematooma kohdussa. Poitsun sai hänkin vuodoista huolimatta. :)

Yhteistyössä