Helvetti sentään tätä mun mieltä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joei

Vieras
Yhtenä hetkenä mä haluan keskittyä uraan enkä koskaan enää saada yhtääkään lasta lisää... toisenä päivänä taas mä kaipaan itselleni vauvaa... toissapäivänä mä halusin ottaa eron miehestä ja tänään taas en oo yhtään varma siitäkään asiasta..

mikä hitto mua vaivaa? Joku kriisikö itseni kanssa? Vai joku mielisairaus?

Mä olen saman ikäinen ja mäkin olen tuuliviiri.

Arvon monen eri ammatin välillä vieläkin, en osaa tehdä päätöksiä. Ja haaveilen vauvasta, jota ei tähän taloudelliseen tilanteeseen kannata hankkia...

Säännöllisesti ahdistun siitä, että olen elämääni jotenkin tyytymätön. Oikeasti ei ole mitään syytä valittaa. Elän tunteissa ne ääripäät ja koitan tietoisesti tsempata itseäni niissä aallonpohjissa, että en jäisi sinne turhaan vellomaan.

Suosittelen ottamaan iisisti. Älä ainakaan mitään hätiköityjä päätöksiä tee ahdistuneella mielellä.

jotenkin tuntuu nyt ettei tässä elämässä tapahdu mitään. kai mä siksi haaveilen vauvasta ja urasta. Ja nehän on yllätys yllätys juuri niitä mitä en nyt voi saada/ei ole fiksua toteuttaa. Musta tuntuu että koko elämäni olen halunnut asioita mitä en voi saada. ja mä kun vielä kaikenlisäksi siedän pettymyksiä todella huonosti..

Yhteistyössä