Helvetti mä oon vihanen ja turhautunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mrs. huuskone
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mrs. huuskone

Vieras
Uskomatonta, miten itsekäs ja laiska tuo ukko on! Minä teen hommia päivät, mies on yleensä kotona yksin (ihan omasta tahdosta ja nauttii vapaudesta). Ja se ei viiti siivoo yhtään! Nytkin on varmaan mennyt taas viikko että ei oo tehnyt yhtään mitään! Tai no anteeksi pessyt pyykkiä yhtenä päivänä.

No nyt kun lapsikin on ollut kotona niin ei ole saanut edes tyhjennettyä astianpesukonetta.

Eli jos mä haluan että oven kehtaa avaa, niin klo 16 kun tuun kotia, alan siivota!! :kieh: jos mä sanon asiasta jotain ei vastaa MITÄÄN. Tai jos vastaa niin sanoo että oonhan mä joskus tehnyt jotain.

Joo-o no minusta ei oikein riitä! olenkin lopulta suutuksissani sanonut että jos ei kerran voi siivota vaikka näkee kuinka paljon se minua rasittaa vielä päivän päälle, niin turha sanoo mulle että rakastaa, koska se ei oo rakkautta, jos on itsekäs!

Minä laitin "viiden tähden täyden palvelun hotellin" kiinni.Keittiöstä löytyy jokaiselle päivälle merkintä siitä,kuka mitäkin tekee.Ja ei se,ei mene niin että "äiti,äiti,äiti...."Vaan siinä lukee päivien kohdilla jokaisen nimi vuorollaaan.Ja siitä ei tingitä.Joskus on vaihdettu vuoroja,mutta kuitenkin.

Meillä oli aivan samanlainen tilanne..minä töissä,mies vapaalla (teki tosin vuorotyötä,mutta silti)Kotiin tultua töistään äiti imuroi,tiskaa,kokkaa,pyykkää..Kyllä oli pinna kiree välillä..

• Tykkää
Reactions: TULKINNANVARAINEN
Tuota pyykkiä kylä pesee. Mut ei se auta jos mä oon se joka siivoo keittiön tasot,pöydän. pitää hellan ja uunin puhtaana, laittaa astiat, siivoo lelut(no lapset tekee osan,mut iso osa jää mulle). Äiti raivaa eteisen lattioilta ulkovaatteet , pistää hanskat paikalleen. Imuroi ja moppaa. korjaa lehdet kun ne on siellä sun täällä... niin ja elukatkin hoidan minä.. eikä varmaan homma siihen lopu.

Yhteistyössä