Helvetti, lämminvesivaraaja vuotaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foortti harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Foortti harmaana

Vieras
Mies tuolla yrittää kolkutella sitä kasaan.
Mut heikolta näyttää.

Tullut talon mukana, ja kyllä vaihdettu rakentamisen jälkeen (vm 72), mutta SILTI.

Paska =(

Meillä varaaja jostain 90-luvulta. Kaksi käy suihkussa oikein mukavasti, kolmannelle tulee jo viileä suihku. Meidän kolmihenkisessä perheessä vähän ikävä juttu miehen kannalta ;D

Ei kai tuo yllätyksenä tullut.. Ne laitteet ei kestä monia vuosikymmeniä :/ Tsemppiä

Joo ei. =/

Mies marpatti, että se osa, minkä VOIS vaihtaa mikä auttais nyt on muuten kiva, mutta sitä ei saa ottamatta varaajaa irti.
Ja sitä ei saa irti.
Täynnä vettäkin.

Jos sen ottaa irti on turha laittaa enää takas.
Argh.

Just tähän saumaan budjetillisesti on aika kiva (pyörittelee silmiä)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;26797504:
Siitähän kuuluisi mennä yksi putki suoraan viemäriin että saa tyhjennettyä. Ja ehkä putkaria tai sähkäriä kannattaa kuitenkin vaivata myös ennenkuin uuden ostaa, jos siitä on vaihdettavissa joku osa.

No se meneekin, mutta ota tosta ukosta selvä.
Ja laitteesta.

Ja elämästä ;)

Me löydettiin käytettynä sattumalta netistä. Tuli paljon halvemmaksi kuin uusi.

No jos noita saa rautakaupasta (kai niitä saa, mulla on pää kipee), niin sitte saadaan ihan lähes sisäänostohinnalla uusi kyl.
Ja maksuaikaa maailman loppuunkin tarpeen mukaan.

Mut silti.
Vatun vattu.

Ja mä olen ODOTTANUT, että JÄÄKAAPPI pasahtaa... =)
No en toivonut, mutta olettanut, että se sitte seuraavaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;26797504:
Siitähän kuuluisi mennä yksi putki suoraan viemäriin että saa tyhjennettyä. Ja ehkä putkaria tai sähkäriä kannattaa kuitenkin vaivata myös ennenkuin uuden ostaa, jos siitä on vaihdettavissa joku osa.

Ei aina

Meidän varaaja oli myös 70-luvun lopulta. Se oli semmonen malli, että vuotaessaan saattoi kehittää jotain painetta josta olis saattanut seurata koko varaajan räjähdys!! Onneks huomattiin ajoissa ja säästyttiin isommalta vahingolta.

Yhteistyössä