helvetin raksamiehet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Perkele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Perkele

Vieras
Menee hermot ihan justiinsa! Remotoidaan meidän kesämökkiä ja oltiin sovittu remonttimiehen ja kattomiehen kanssa keskiviikoksi tapaamisaika mökillä. No, äijiä ei kuulu eikä näy. Soitettiin perään useiden tuntien ajan. No, illalla viiden aikaan vastasi ja ei sanonut mitään syytä miksi teki oharit vaan sovittiin uusi aika seuraavaksi aamuksi! sanoivat vielä tulevansa 9-10 aikaan. No, eivät tulleet ja oltiin vielä mainittu, että meidän on akko äteä kotiin 200 km päähän 12 aikoihin. Taas soiteltiin perään ja ei taaskaan vastausta!!! Ollaan yritetty soitta usean päivän ajan nyt. Perkele kun menee hermot!!!!!! Jos minä tekisin noin huonoa asiakaspalvelua terveydenhoitajana niin potkut tulisi varmasti tai hoitovirhe. Toiset voi tehdä ihan mitä tahansa ja tämä on ihan yleistä rakenusalalla. Onneksi on tosiaan vara valita selainen joka tekee tämän työn!!!!

Ymmärrän hyvin! Me rakennetaan taloa ja oharit yms. on ihan normaaleja näille miehille. usein ollaan niin krapulassa, että eivät päse edes paikalle ja työt taas viivästyy.

tuttua on. suosittelen ottamaan toisen firman työhön. Tuo nimittäin tulee olemaan jatkuvaa, jos jo alussa mättää! Niillä on nykyään niin paljon työtä, että asiakaspalvelusta ei tarvitse välittää

Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja Kokemusta:
Ymmärrän hyvin! Me rakennetaan taloa ja oharit yms. on ihan normaaleja näille miehille. usein ollaan niin krapulassa, että eivät päse edes paikalle ja työt taas viivästyy.

Maalarit vasta juoppoja onkin :D :D

Muutarit vielä pahempia. Vanhempien kuistin tolpista tekivät todella vinoja ja mä keräsin kivat rahat niillä pulloilla

:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Muutarit vielä pahempia. Vanhempien kuistin tolpista tekivät todella vinoja ja mä keräsin kivat rahat niillä pulloilla

Mutta sä edes hyödyit! :D :D

Suurin osa raksamiesten juopottelusta, on kyllä urbaani legendoja, esim. kerrostaloraksalle, et kännissä todellakaan pääse. Yksityset ovat sitten oma lukunsa.

Minä en ikinä ottaisi raksamiestä itselleni, sellaisia laiskoja, duunari juoppo pellejä! Oneksi meillä mies tekee itse tosi paljon, jtoen ei tarvitse oiden ohareita katsella.

Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:

Mutta sä edes hyödyit! :D :D

Suurin osa raksamiesten juopottelusta, on kyllä urbaani legendoja, esim. kerrostaloraksalle, et kännissä todellakaan pääse. Yksityset ovat sitten oma lukunsa.

No sen uskon että julkisessa rakentamisessa ollaan tarkkoja.

Tosin takan muurari tekin takan jonka sisällä sortui joku juttu 10 v. päästä ja kun isä yritti saada muuraria kiinni niin ei ollut koskaan tavoitettavissa. Toinen muurari tuli ja sanoi että ihan väärin on tehty.

Yhteistyössä