Helv*tin raskaushormoonit! Ja ukko!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olipas rentouttava loma!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olipas rentouttava loma!

Vieras
Miehellä oli vain yksi viikko lomaa tänä kesänä (loppu oli tarkoitus säästää syksyyn kun vauva syntyy). Ennen loman alkua lupaili, mulle helpotusta lastenhoitoon, yhteisiä juttuja perheen kanssa ja joka ilta koko loman ajan sanoi hierovansa mun kipeää selkää "huomenna".

Viikon saldo:
Kaksi yötä seitsemästä olen viettänyt lasten kanssa yksin.
Kolme päivää seitsemästä vietin lasten kanssa yksin.
Yksi aamupäivä oltiin kaikki Korkeasaaressa.
Kahtena päivänä mies vei lapsia tunniksi ulos.
Viitenä päivänä mies joi ainakain sixpackin verran kaljaa.
Kuutena päivänä seitsemästä minä toivoin, että se menisi takaisin töihin...
Yhtenäkään päivänä en saanut luvattua hierontaa.
Yhtenäkään aamuna mies ei herännyt ensimmäisenä ja laittanut lapsille aamupalaa.

Onneksi sen loma on nyt ohi niin saan minäkin vähän levätä! Vi**u että voi juuri nyt ottaa päähän koko äijä!!!!!

:o No jo, ottais muakin päähän. Oiskohan syytä ottaa asia vielä puheeks ettei jää pahasti kaivelemaan.

ja mä arvaan, jokuvielä kirjottaa tänne perään että "jätä se sika" :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
:o No jo, ottais muakin päähän. Oiskohan syytä ottaa asia vielä puheeks ettei jää pahasti kaivelemaan.

ja mä arvaan, jokuvielä kirjottaa tänne perään että "jätä se sika" :whistle:

Kun ei se yleensä ole yhtään tollanen! En tiiä mikä meni tässä lomassa näin perseelleen... :'(

sympatiat sulle!
Mun mies lähti patjoineen ja kasseineen ulos talosta pari tuntia sitten. Riita tuli tiskikoneen purkamisesta. Oon myöskin raskaana.
Saa nähdä, tuskin tulee yöks takas. :(

Kyllä mä jo sanoin sille että voisi melkein pitää lopunkin loman nyt samaan syssyyn, koska en varmaan jaksa tällaista "rentoutumista" sitten kun vauva syntyy... Sitten se meni nukkumaan ja minä aloin miettimään koko viikkoa ja nyt ottaa sen verran päähän että tekisi mieli käydä herättämässä ukko paistinpannua apuna käyttäen, ettei jää epäselväksi mitä mieltä olen tästä kaikesta ihanasta rentoutumisesta jota olen viikon aikana kokenut!!!

Älä nyt suutu, mutta ehkä tosiaan hiukan ylireagoit, johtuu varmasti osittain raskaudesta...
Me naiset ollaan usein niin pirun vaativia miesten suhteen. Tulee tosta sun miehen käytöksestä ihan semmonen olo, että hän tosiaan ON/OLI L-O-M-A-N tarpeessa... ! Onko työssä käyvälle lomaa se, että nousee aamulla lasten kanssa, ulkoilee lasten kanssa, reissaa jnejne. ?
ÄLÄ KÄSITÄ TÄTÄ VÄÄRIN, mutta miehesi lomasta suurin osa on kuitenkin vasta sitten kun vauva syntyy ja voin todeta, että se nyt ei ainakaan ole lomaa kenellekkään teidän perheessä... :) Jokainen työssäkäyvä kuitenkin ansaitsee lomansa tekemällä ensin sen eteen töitä, KAUAN. Ja itse olen tällä hetkellä kotona lasten (3) kanssa ja TIEDÄN, ettei se myöskään ole helppoa. Mutta toisaalta kun täällä kotona on, niin aikataulut on edes hieman vapaampia ja jos edes pienimmät nukkuu päikkäreitä niin saa hetkeksi rauhallisen hetken päivällä. Eikä tuo kaljan määräkään niin kovin suuri ole, tuskin monikaan mies tulee humalaan siitä määrästä...
Ainut mikä harmittaa puolestasi on se, että mies lupaili hieroa ym. mutta ei pitänytkään lupaustaan. Paras keino tässäkin tapauksessa on AVATA SUUNSA ja puhua asiat halki. Miehesi ei voi tajuta kuinka pettynyt olet, jos et sitä itse ääneen sano. Ja sen asian voi sanoa myös nätisti...

Voi harmi :( Nämä loma-ajat kyllä käy hermoille varmaan jokaisella joskus; sitä niin lataa toiveita ja odotuksia, ja sitten pettyy, jos asiat menee toisin...

Minäkin tuumasin viikolla, että sovitaanko, että ensi kesänä pidetään isoin osa lomista eri aikaan... Mulla on työn luonteen vuoksi pitkä kesäloma, joten tuskin onnistuu...

Jaksuja sinne!

Alkuperäinen kirjoittaja Minävaan:
Älä nyt suutu, mutta ehkä tosiaan hiukan ylireagoit, johtuu varmasti osittain raskaudesta...
Me naiset ollaan usein niin pirun vaativia miesten suhteen. Tulee tosta sun miehen käytöksestä ihan semmonen olo, että hän tosiaan ON/OLI L-O-M-A-N tarpeessa... ! Onko työssä käyvälle lomaa se, että nousee aamulla lasten kanssa, ulkoilee lasten kanssa, reissaa jnejne. ?
ÄLÄ KÄSITÄ TÄTÄ VÄÄRIN, mutta miehesi lomasta suurin osa on kuitenkin vasta sitten kun vauva syntyy ja voin todeta, että se nyt ei ainakaan ole lomaa kenellekkään teidän perheessä... :) Jokainen työssäkäyvä kuitenkin ansaitsee lomansa tekemällä ensin sen eteen töitä, KAUAN. Ja itse olen tällä hetkellä kotona lasten (3) kanssa ja TIEDÄN, ettei se myöskään ole helppoa. Mutta toisaalta kun täällä kotona on, niin aikataulut on edes hieman vapaampia ja jos edes pienimmät nukkuu päikkäreitä niin saa hetkeksi rauhallisen hetken päivällä. Eikä tuo kaljan määräkään niin kovin suuri ole, tuskin monikaan mies tulee humalaan siitä määrästä...
Ainut mikä harmittaa puolestasi on se, että mies lupaili hieroa ym. mutta ei pitänytkään lupaustaan. Paras keino tässäkin tapauksessa on AVATA SUUNSA ja puhua asiat halki. Miehesi ei voi tajuta kuinka pettynyt olet, jos et sitä itse ääneen sano. Ja sen asian voi sanoa myös nätisti...

Hienosti ja asiallisesti kirjoitettu!

Läpäläpä, mä käyttäisin sitä paistinpannua;)

Tiedän että miehellä on rankkaa töissä enkä missään nimessä odottanut että viikon lomallaan hän ottaa koko homman hoitaakseen ja minä nukun seitsemän päivää putkeen (vaikka mukavaltahan sekin kuulostaa). Mies vaan nimenomaan itse puhui että haluaa tämän viikon lomastaan pitää nyt kun on ollut niin kauheat helteet ja mulla on ollut supistuksia ja selkä ihan sökönä. Olin varautunut että käy ulkona ainakin sen kerran viikon aikana, mutta oletin kyllä että olisin saanut edes jonkinlaista helpotusta tähän omaankin työtaakkaan! Mutta pääasia tietysti, että ukko sai vetää kaljaa ja minä valvoin yöt astmaa yskivä kuopuksen kanssa...

Yhteistyössä