Helttamainen kohtu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja i_curie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

i_curie

Jäsen
20.02.2012
65
2
8
Heipä hei.

Minulla on näköjään sitten tuollainen helttamainen kohtu.

Mitä se tarkoittaa, Google ei kerro? Onkohan tässä nyt mitään järkeä jatkaa koko yritystä/hoitoja, kun jatkuvasti tulee jotain outoa vastaan. Ehkä mun kohtu vaan nyt on sellainen että siellä ei koskaan voi mitään kasvaa...? Luulis että jos kohtu ja limakalvo on oikein helttamainen kuten sienen lakki, niin ei kai sinne ny mitään voi kiinnittyä?

Epikriisissä mainittu kolmesti helttamainen kohtu, että luulisin asian tosiasiassa näin olevan.

Em. herttamainen kohtu minulla oli, mutta tämä korjattiin laparoskopiassa syksyllä.

Viimeksi muokattu:
i_curie, sanoisin myös terveydenhuoltoalalla olevana että kyseessä on herttamainen kohtu. Jos epikriisissä lukee heltrtamainen se on mitä todennäköisimmin konekirjoittajan virhe, kuullut lääkärin sanelun väärin. Helttamaista kohtua tietääkseni ei ole olemassa, mutta saatan toki olla väärässä. Ehkä korjaus ei onnistunut täysin tai sinne on tullut arpikudosta tms? Suosittelisin että selvität asian lääkäriltäsi.

Siinä lukee helttamainen. H-E-L-T-T-A. Kolme kertaa. Ei suinkaan heltratjieriemainen tai vastaavaa, jonka toki osaisin itsekin tulkita näppäilyvirheeksi (onneksi, huolestuisin kovasti järkevyyteni tasosta, mikäli näin ei olisi). Kysäisin tuosta terveydenhuoltoalalla olevalta tuttavaltani, ja hän sanoi että tuollainen helttamainen on kyllä olemassa.

Odottelen tässä menkkoja ja niiden alkaessa pirautan polille, ja samalla kun kysäisen PAS-aikataulusta, kysäisen tästä kohdusta.

Luitko i_curie viestiäni lainkaan? Sanoin että konekirjoittaja on voinut KUULLA lääkärin sanelun väärin. Ja jos konekirjoittaja KUULEE helttamainen, hän kirjoittaa helttamainen vaikka lääkäri olisi sanonut herttamainen. Sitä tapahtuu koko ajan. Mutta whatever, toivottavasti asia selviää pian.

Yhteistyössä