Helskutin pokemonit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mutzi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mutzi81

Aktiivinen jäsen
03.07.2006
6 059
0
36
Tuli eilen postissa sellainen paketti pokemoneja missä oli kolme dvd:tä! En oo muistanu peruuttaa! Ja mä en tykkää yhtään niistä! Mun mielestä kaikki tollaset on jotenkin ärsyttäviä lasten ohjelmia! Mutta nyt poika kattoo niitä ihan innoissaan tuolla. Kaippa sen on vaan annettava kattoa. :D

Minä en antaisi 5-vuotiaan katsoa pokemonia. a) se on väkivaltainen b) siinä on tehosteita, jotka välkkyvät ja saattavat aiheuttaa jopa epilepsiakohtauksia

Että onnittelut vaan sulle!

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
Minä en antaisi 5-vuotiaan katsoa pokemonia. a) se on väkivaltainen b) siinä on tehosteita, jotka välkkyvät ja saattavat aiheuttaa jopa epilepsiakohtauksia

kiitos. ;) :D

Hyi, hyi :saint: Nyt sun lapsesta tulee murhaaja ja mun lapsista vähintään psykopaatteja !!! B)

Alkuperäinen kirjoittaja Rakastunut:

Hyi, hyi :saint: Nyt sun lapsesta tulee murhaaja ja mun lapsista vähintään psykopaatteja !!! B)

Niinpä! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rakastunut:

Kaikki toivo on nyt menny, menit ja pilasit lapsesi, hyi hyi :whistle: :whistle: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Ihan mitä muuta vaan kunhan ei TELETAPPEJA enään ikinä :D

:D mä taas oon yrittänyt pienimmälle niitä jostain löytää mutta ei niitä oo enää missään!

Kirjastossa oli täälläpäin:)Vaikka niiden meillä katselusta on jo tosi monta vuotta aikaa niin silti ovat jääneet hyvin mieleen :laugh: |O

mä taas tykkään pokemoneista, samoin lapset :D

ei siinä sellaista väkivaltaa ole et kieltäisin katsomasta, katsottiin sitä itsekkin tomia ja jerryä, maantiekiitäjiä yms, samanlaista se tuossakin on, paitsi et pokemoneissa ne taistelut ym ei ole se pääasia, kuten noissa oli :whistle:

Yhteistyössä