Helsinkiläiset, parkkipaikka-apuja..!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apuva!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apuva!

Vieras
Ollaan lasten kanssa tulossa täältä Itä-Suomesta käymään Tropicariossa joka on Sturenkatu 27:ssä. Paikan sivuilla ei ole mitään tietoa parkkipaikoista ja näyttää olevan aika hiton keskellä Helsinkiä näin karjalaisen näkökulmasta toi paikka.
Onko kellään tietoa mihin voisi autoa yrittää tyrkätä ennen kuin paniikki iskee ja tulee ajettua johonkin mistä ei enää löydä pois...

Ok, täytynee arpoa katu sieltä, kiitos. Paikan sivujen kautta näkyi katunäkymä jossa pysäköintikieltomerkki niin ei osaa arvataa kuinka laajaa aluetta se koskee..

Aivan vierestä löytyy kadunvarsipaikkoja. Vallila kuuluu III vyöhykkeeseen, joten maksu on euron tunti arkipäivällä. Eipä se ratikkakaan ole mikään ilmainen.

Ilmaista parkkitilaa en välttämättä etsikään, olen kyllä valmis siitä maksamaankin kunhan vaan onnistun löytämään ruudun jossa ei ole toista autoa :D Jostain syystä olen vakuuttunut siitä etten löydä vapaata parkkiruutua kehä kolmosen sisäpuolelta :/

Ilmaista parkkitilaa en välttämättä etsikään, olen kyllä valmis siitä maksamaankin kunhan vaan onnistun löytämään ruudun jossa ei ole toista autoa :D Jostain syystä olen vakuuttunut siitä etten löydä vapaata parkkiruutua kehä kolmosen sisäpuolelta :/

Siinähän on oven edessä muutama parkkiruutu ja hyvällä lykyllä saat siihen oman autosi.

Mulla ois yks hyvä parkkipaikkavinkki viereisestä korttelista, mut en viitsi kertoa kun sen jälkeen se olisi kaikkien tiedossa.

Yhteistyössä