V
vierailija
Vieras
Eiköhän Orpon hallitus pian saa järkättyä urheiluseuran tiskille 9e/pvä orjan, vai kuvitteleeko joku ettei näillä työläisvihamielisillä porvareilla ole lisää työelämäheikennyksiä plakkarissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuulemma tuon jutun työnantajalle ei kelvannut kukaan, ei akateemiset työttömät, jotka hakivat paikkaa, eivätkä kokit, jotka hakivat paikkaa, eivätkä ulkomailta tulleet myöskään kelvanneet. Moni oli hakenut, mutta kukaan ei kelvannut joten sellaista se on. Ehkä Jarin pitää sitten itse kääriä hihansa.
Itse en pysty kyseistä juttua lukemaan mutta näin sanottiin toisella palstalla.
Vauvan ketju aiheesta mutta tuossa ylhäällä on ymmärtääkseni suora sitaatti. Eli ammattilainenkaan ei kelpaa vaan pitäisi saada halpa työntekijä joka ei edes halua kokoaikatyötä. Alan konkarit ei kelpaa koska työnantaja uskoo että he eivät sitoutuisi (Jartsa ilmeisesti itse päätellyt tämän sanamuodoista päätellen) ja tesitkin on vielä olemassa joten pitäisi maksaa sen kokemuksen mukaan ja sekään ei käy. Ei meillä ole edelleenkaan ole pulaa hakijoista, he eivät vaan kelpaa kuka milläkin syyllä.Linkki?