Helsinkiläistytöt kantavat mukanaan linkkuveistä ja pippurisumutetta itsepuolustukseksi


Tytöt pelkäävät itseään vanhempia miehiä. Pari-kolmikymppisiä, jotka tuppautuvat kylkeen, kysyvät poikaystävästä tai kehuvat hyvännäköiseksi. Eivät puheet ole loukkaavia vaan katseet, joilla miehet arvioivat tytön vartaloa päästä varpaisiin. Ne haluavat seksiä, tytöt sanovat.

Onko kyse vain kulttuurieroista?
 
  • Surullinen
Reactions: Elena777
vierailija
Jo 15-vuotta sitten tämä oli ajankohtaista, ei mikään uusi juttu. Itse lainasin veljeltä puukon sen jälkeen kun Herttoniemen metroasemalla rikastuttaja kävi kimppuun ja työnsi kielen mun suuhun. Yök. Pääsin lopulta pakenemaan liukuportaisiin mutta ihan kamalaa oli. Ja muita vastaavia läheltäpi tilanteita on ollut joku viisi. Osa jopa ihan muutama vuosi sitten vaikka silloin jo lähestyin kolmeakymmentä.. Usein nämä tapahtuu metrossa tai junassa vaikka ympärillä on paljon ihmisiä. Jos näette tällaista toivon että puututte siihen
 
vierailija
Jo 15-vuotta sitten tämä oli ajankohtaista, ei mikään uusi juttu. Itse lainasin veljeltä puukon sen jälkeen kun Herttoniemen metroasemalla rikastuttaja kävi kimppuun ja työnsi kielen mun suuhun. Yök. Pääsin lopulta pakenemaan liukuportaisiin mutta ihan kamalaa oli. Ja muita vastaavia läheltäpi tilanteita on ollut joku viisi. Osa jopa ihan muutama vuosi sitten vaikka silloin jo lähestyin kolmeakymmentä.. Usein nämä tapahtuu metrossa tai junassa vaikka ympärillä on paljon ihmisiä. Jos näette tällaista toivon että puututte siihen
Kannattaa liikkua omalla autolla.
 
vierailija
Minua kauhistuttaa ajatus, että kun nuorin lapsenlapseni on nyt 2 v. niin millaista täällä on meno silloin kun hän on teini-ikäinen. Yksi lapsenlapsi, tyttö, on nyt kohta 9 v. ja jos häntä joku ahdistelisi, en takaa mitä saattaisin tehdä :MAD:
 
  • Surullinen
Reactions: Elena777
vierailija
Omille lapsille annoin ohjeeksi että aina pitää olla mukana taksiraha että pääsee kotiin. Tytöllä oli aina teräväkärkiset kynsisakset taskussa. Itsepuolustusotteet käytiin lävitse mitä tehdään missäkin tilanteessa.
 

Yhteistyössä