Aurora-
oisko kiinnostuneita?ja kuka rupeais järkkäämään?
ite en tiiä hesan ruokaravintoloita ollenkaan....
ite en tiiä hesan ruokaravintoloita ollenkaan....
Jep ja kirjoitinkin asiasta eilen Mitäs nyt? -puolelle. Eli eiköhän tapaaminen järjesty, jos vaan joku alkaa järjestämään.Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2004 klo 19:05 Bosana kirjoitti:Juu,siitähän oli viimeks puhetta. =)
OkAlkuperäinen kirjoittaja 31.10.2004 klo 19:25 Delffi kirjoitti:[Jep ja kirjoitinkin asiasta eilen Mitäs nyt? -puolelle. Eli eiköhän tapaaminen järjesty, jos vaan joku alkaa järjestämään.
Itse olen yhdessä tapaamisessa ollut ja kaikki tervetulleita!!Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2004 klo 22:38 jupiter kirjoitti:muakin kiinostais.olis ekaksi pari kysymystä kun en ole ollut tälläisessä tapaamisessa aikaisemmin.Siine siis voi tulla kaikki jotka käyttä tätä palstaa?Millaisia tapaamiset ovat olleet?Onko tapaamiset olleet positiivisia?Pelkää jääväni ulkopuolelle kun lapsen syntymän jälkee olen ollut täällä hyvin vähän.Kiitos,jo etukäteen jos joku jaksais vastata.
oisko klo 17 hyvä?ite olen töissä klo 15 asti lauantaisin.Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2004 klo 21:06 Marde kirjoitti:Mihinkähän aikaan ootte suunnitelleet tapaamista?
Juuh, samaa mieltä!Alkuperäinen kirjoittaja 09.11.2004 klo 19:03 Bosana kirjoitti:Mieluiten veronpalautuksen jälkeen.![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel