Helsinki-lisän poisto 1.8. alkaen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap, tässä sinulle vihdoin TIETOA asiasta kaiken palstamaisen riekunnan keskellä. Meidän yksityinen päiväkoti on ollut yhteydessä asiasta Helsingin kaupunkiin ja kyseessä on mitä ilmeisemmin Kelan virhe. Asiaan tulee kuulemma muutaman päivän sisällä selkeys ja itse ei tarvitse asiasta Kelaan olla yhteydessä. No, saa nyt sitten nähdä mikä on lopputulos, mutta näin minua ohjeistettiin.

[QUOTE="apua";26819575] Aika tulisi tylsänytksi äidin ja nuoremman sisaruksen kanssa vain kotona. Oli kyllä kotona pitkään 3v8kk ikäiseksi mutta sitten kaverit alkoivat jo kiinnostaa. Helsingissä kun ei oikein ole vaihtoehtoja näille vanhemmille saada seuraa kun kaikki ovat päiväkodeissa. Puistoissa ja seurakuntien kerhoissa kun on vain alle 3 vuotiaita. [/QUOTE]

Mulla on 2v poika. Olen yrittänyt hänelle etsiä jotain kerhoa, mutta ei oikein saa minnekään, kun kaikki ovat YLI 3v. Olisin kiinnostunut tietämään, missä on kerhoja ALLE 3v lapsille?

Miksi pitää istua kotona? Me ainakin käyn joka päivä asukaspuistossa, rannalla, kaupoissa, vierailuilla, avoimessa päiväkodissa yms. En koskaan voi istua kotona, kun lapsi ei viihdy kotona.

Helsingin puistoissa näkyy juuri alle 7v lapsia puistot täynnä.

Heh, Helsinki siis ihan on maksanut siitä, että lapsen voi kiikuttaa hoitoon kaupungin kustannuksella :D No ei ihme jos talous on vähän retuperällä.

Eikö vanhemmille riitä enää mikään? Lapsen 'kotihoitoon' pitäisi saada tukea vaikka kunta hoitaa lapsen.

Helsingissä on kunnon leikkipuistot, kerhoja jne, aktiviteetteja enemmän kuin missään muualla koko maassa!

[QUOTE="vieras";26819800]Minusta tuo on kyllä väärin, jos kaupunki ei sitten vastaavasti tarjoa avoimia päiväkoteja tai muita kotihoidossa oleville lapsille tarkoitettua toimintaa. .[/QUOTE]

Nimenomaan helsinki tarjoaa leikkipuistotoimintaa/avoimia päiväkoteja, ja toiminta on täysin ilmaista. Niissä on myös yli neljävuotiaita lapsia vanhempineen päivittäin, kuten myös perhepäivähoitajia hoitolasten kanssa.

Yhteistyössä