Helsingin teinirikolliset pitävät Suomen oikeuslaitosta täysin pilkkanaan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei vihjailu enää oikeen riitä, persut pitäneet huolen siitä, et ei voi enää sanaan luottaa.
Mutta kerropa kuitenkin mitä mieltä olet itse uutisesta? Mikä on motiivisi kirjoitella tähän ketjuun? Miksi olet täällä ja miksi haet konfliktia tuon tietyn nimimerkin kanssa? Ilmeisesti koko elämäsi on pelkkää öyhöttämistä. Tunnistan tyylin, mutta en muista, että olisin koskaan lukenut mitään järkevää kommenttia sinulta.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Mutta kerropa kuitenkin mitä mieltä olet itse uutisesta? Mikä on motiivisi kirjoitella tähän ketjuun? Miksi olet täällä ja miksi haet konfliktia tuon tietyn nimimerkin kanssa? Ilmeisesti koko elämäsi on pelkkää öyhöttämistä. Tunnistan tyylin, mutta en muista, että olisin koskaan lukenut mitään järkevää kommenttia sinulta.
On ihan hel****tylsää se on mun motiivi.
Enkä hae mitään konfliktia, sen kun kyselen. Jos täällä sun mielestä jotain konfliktii, niin mee ittees äläkä syyttele muita tekeytymällä vierailijaksi.
 
vierailija
Nyt on vainoharhat taas tulilla, olin puhelimessa eikä mua sun viestisi jaksa niin paljon kiinnostaa, että vastailisin sulle harmaana.
Vai että puhelimessa. Niin paljon jaksaa kiinnostaa, että selittelet syitä. Onko ihan lankapuhelin, jos et voi olla netissä yhtäaikaa?
Ja niin paljon jaksaa ärsyttää, että ihan pakko kuittailla vielä vainoharhoista!
 

Yhteistyössä