Helsingin teinirikolliset pitävät Suomen oikeuslaitosta täysin pilkkanaan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Vai että puhelimessa. Niin paljon jaksaa kiinnostaa, että selittelet syitä. Onko ihan lankapuhelin, jos et voi olla netissä yhtäaikaa?
Ja niin paljon jaksaa ärsyttää, että ihan pakko kuittailla vielä vainoharhoista!
Yleensä viesteihin vastataan, mutta annanpa tästälähtien olla vastaamatta....ja tuosta olet oikeassa mun ei sulle tarvitse selittää...mutta jos tykkäät uskoa olevasi niin tärkeä ihmisenä niin toki saat uskoa rauhassa tuohon teoriaasi mun täällä olemisesta.

Muuten, sä et ole kyllä siinä asemassa että voisit loukkaantua kenellekään kuittailuista, sitä paitsi mä kuittailen ainakin nimimerkin takaa enkä harmaana.

Kiitos ja anteeksi.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja m.e.k.
vierailija
Yleensä viesteihin vastataan, mutta annanpa tästälähtien olla vastaamatta....ja tuosta olet oikeassa mun ei sulle tarvitse selittää...mutta jos tykkäät uskoa olevasi niin tärkeä ihmisenä niin toki saat uskoa rauhassa tuohon teoriaasi mun täällä olemisesta.

Muuten, sä et ole kyllä siinä asemassa että voisit loukkaantua kenellekään kuittailuista, sitä paitsi mä kuittailen ainakin nimimerkin takaa enkä harmaana.

Kiitos ja anteeksi.
Hyvä! Kiitos! Jätä vastaamatta, muuta en tahdokkaan! Sö tuut aina kuin höröpäinen syytteleen ja haukkuun muamua puskista, joten kiitän ja kumarran, jos pysyt kaukana!
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Ai mä täällä syyttelen toisia ilman todisteita ja provoilen? Okei?
No ei sitten tarvita todisteita, pistetään tääkin mamujen piikkiin ja suvakit uhreiksi. Mitäs muuta persut täällä öyhjöttää, ammutaan ahdistelijahomoja päähän ja jotain muuta vielä josta tykkäisit?
Mua ei kiinnosta persujen öyhötykset täällä. Kyllästyttää ne..
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Mua ei kiinnosta persujen öyhötykset täällä. Kyllästyttää ne..
Juu, mua kanssa. Mut eihän täällä riitaa aiheuttanut kuin se vierailija ja elena, joka kävi vainarhasyytöksineen päälle kuin kakkanen torbedo.
On se tehny sitä ennenkin, viimeksi, kun täällä kävin. En ole ihan varma, luuleeko se joskus, et oon joku toinen vai öyhöttääkö se tasapuolisesti kaikille.
 
  • Haha
  • Vau!
Reactions: m.e.k. ja Elena777
vierailija
On ihan hel****tylsää se on mun motiivi.
Enkä hae mitään konfliktia, sen kun kyselen. Jos täällä sun mielestä jotain konfliktii, niin mee ittees äläkä syyttele muita tekeytymällä vierailijaksi.
Niin että on tylsää, niin sitten tulet öyhöttämään? Päivästä toiseen. Ja kyllä sinä nimenomaan konfliktia haet. Koko ulosantisi koostuu tuosta loputtomasta kyselyiästä tai sitten vaihtoehtoisesti toisten haukkumisesta. Kummassakaan tapauksessa ei ole muuta tarkoitusta kuin haastaa riitaa ilkeiden persujen kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Niin että on tylsää, niin sitten tulet öyhöttämään? Päivästä toiseen. Ja kyllä sinä nimenomaan konfliktia haet. Koko ulosantisi koostuu tuosta loputtomasta kyselyiästä tai sitten vaihtoehtoisesti toisten haukkumisesta. Kummassakaan tapauksessa ei ole muuta tarkoitusta kuin haastaa riitaa ilkeiden persujen kanssa.
Kas, eilen sä avauduit samasta mulle, nyt toiselle vieraalle.
Eikö sulla oo parempaa tekemistä kun syytellä täällä kirjoittajia?
 
Juu, mua kanssa. Mut eihän täällä riitaa aiheuttanut kuin se vierailija ja elena, joka kävi vainarhasyytöksineen päälle kuin kakkanen torbedo.
On se tehny sitä ennenkin, viimeksi, kun täällä kävin. En ole ihan varma, luuleeko se joskus, et oon joku toinen vai öyhöttääkö se tasapuolisesti kaikille.
Tee nikki niin sua ei sekoiteta muihin harmaisiin. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Kas, eilen sä avauduit samasta mulle, nyt toiselle vieraalle.
Eikö sulla oo parempaa tekemistä kun syytellä täällä kirjoittajia?
On paljonkin parempaa tekemistä. Sitä enemmän se ottaa päähän kun tulee palstalle ja huomaa, ettei täällä ole kuin teikäläisten öyhöttämistä. Menee vähän niin kuin minuutit hukkaan. Nyt on taas taso laskenut niin jyrkästi, että joukossa lienee uusi trolli mukana suoltamassa skeidaa. Meidän pitäisi silloin kaikkien kollektiivisesti todeta, että nyt on syytä nostaa tasoa. Tuollainen lapsellinen härkkiminen saa riittää.
 
vierailija
On paljonkin parempaa tekemistä. Sitä enemmän se ottaa päähän kun tulee palstalle ja huomaa, ettei täällä ole kuin teikäläisten öyhöttämistä. Menee vähän niin kuin minuutit hukkaan. Nyt on taas taso laskenut niin jyrkästi, että joukossa lienee uusi trolli mukana suoltamassa skeidaa. Meidän pitäisi silloin kaikkien kollektiivisesti todeta, että nyt on syytä nostaa tasoa. Tuollainen lapsellinen härkkiminen saa riittää.
Mikä härkkiminen?
Kyseisen rikoksen tehnyt tyttö on kantis, ei mamu. Poliisi ei ole tiedottanut hänen mamujengiyhteyksistä vaikka ellu niin koittaa väittää.
 

Yhteistyössä