Suutarila on oikein mukavaa omakotitaloaluetta... Kun suurarilasta lähtee Tapuliin päin niin alue muuttuu jossain kohtaa kerrostaloalueeksi ja siellä asuu jonkin verran sellaista ehkä hiukan syrjääntynyttä porukkaa ja maahanmuuttajia ihan meidän tavallisten tallaajien seassa.
Missäköhän päin tarkalleen ottaen nämä talot on, joista puhut... Mutta jos tosiaan ovat ihan Suutarilassa niin ei ole kyllä pahaa sanomista. Kehäkään ei häiritse, jos nyt et ihan sen varresta asuntoa katso.
Siinä suutarilan kupeessä on yksi sellainen alue, jonne on itse muuttaisi. Se alue on Tapuli.. Kun Suutarilasta lähtee kähti Tapulia niin ensin tulee (Martelan poistomynnin vieressä) sellaisia punatiilisiä taloja, jotka on ihan ok taloja, mutta kun mennään radan varteen saakka, niin sinne en kyllä itse muuttaisi missään nimessä. Mutta kun taas mennään sitten radan toiselle puolelle siitä Tapulista (eli Puistolaan) niin se on sitten taas hyvin mukavaa aluessa.
Sittenhän yhteen suuntaan lähdettäessä vastaan tulee Siltamäki. Siltämäessäkin on tietenkin oma "rupusakkinsa" (kuten kaikkialla), mutta en ole kyllä koskaan kuullut tai itse huomannut, että se porukka olisi mitenkään häiriöksi.. Siis Siltamäkeenkin päin Suutarilasta alue on oikein mukavaa.
Ne Romanit ja valtaosa maahanmuuttajista ovat sitten siellä Malmilla

Mutta Suutarilaa voin kyllä suositella.