Helsingin Sanomat: "Alkaa olla aika valmistautua siihen, että Trump nousee Yhdysvaltain presidentiksi"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Trump ratkaisi republikaanien puhemiestaiston yhdellä kommentillaan. Mike Pencen jättäytyminen presidenttikisasta kertoo vastaehdokkaiden tappiomielialasta Trumpin murskaavan suosion edessä, kirjoittaa HS:n ulkomaantoimittaja Pekka Mykkänen."

TRUMP2024 :)

• Rakkaus
Reactions: Palstapesu
Ei voi käsittää. Ekan kerran vielä tavallaan ymmärsin, mut toinen menis jo yli hilseen. Siis aivan käsittämätön se vaalivilppisekoilu mut tää senkun porskuttaa.

Usalaiset ovat varmasti mielissään. Trumpilla on ollut erittäin hyviä asioita agendalla.

Ja meille: josko saataisi sodat (murhaamiset) loppumaan.🙏🏼❤️

"Trump ratkaisi republikaanien puhemiestaiston yhdellä kommentillaan. Mike Pencen jättäytyminen presidenttikisasta kertoo vastaehdokkaiden tappiomielialasta Trumpin murskaavan suosion edessä, kirjoittaa HS:n ulkomaantoimittaja Pekka Mykkänen."

TRUMP2024
"TRUMPIN murskaava suosio republikaanien parissa on painajainen demokraateille, joille painajainen on myös heidän oma ehdokkaansa, istuva presidentti Joe Biden."

Usalaiset ovat varmasti mielissään. Trumpilla on ollut erittäin hyviä asioita agendalla.

Ja meille: josko saataisi sodat (murhaamiset) loppumaan.🙏🏼❤️
Jos et tiedä, onko asia hyvä vai huono sinulle ja Suomelle, voit pohtia seuraavaa. Mistä ratkaisusta Putin pitäisi. Tämä vaihtoehto on erittäin todennäköisesti huono sinulle ja Suomelle. Ja Putin taatusti toivoo pressaksi Trumpia ja on varmasti valmis siihen voimavarojakin uhraamaan.

Mutta ketjun aiheeseen: Itse olen kyllä valmistautunut henkisesti Trumpiin. Ja jopa muilla tavoin. Osakepainoa on vähennetty pitkän aikaa.

Mulla on autossa myös loistokasko. En silti toivo auto-onnettomuutta.

Jos et tiedä, onko asia hyvä vai huono sinulle ja Suomelle, voit pohtia seuraavaa. Mistä ratkaisusta Putin pitäisi. Tämä vaihtoehto on erittäin todennäköisesti huono sinulle ja Suomelle. Ja Putin taatusti toivoo pressaksi Trumpia ja on varmasti valmis siihen voimavarojakin uhraamaan.

Mutta ketjun aiheeseen: Itse olen kyllä valmistautunut henkisesti Trumpiin. Ja jopa muilla tavoin. Osakepainoa on vähennetty pitkän aikaa.

Mulla on autossa myös loistokasko. En silti toivo auto-onnettomuutta.
Trumpin presidenttikaudella Putte ei uskaltanut hyökätä Ukrainaan. Bidenin kaudella uskalsi...

Osakepainoa ei kannata laskea vaan sijoittaa rahat sotaosakkeisiin: LMT, RTX...

Voi sitä älämölön ja itkupotkuraivareiden määrää vuoden kuluttua jos kansa äänestää Trumpista presidentin.

:)

Trump valittiin 2016. Silloin oli paljon itkupotkuraivareita ja vaikka mitä. Mutta mikä tärkeintä, vastapuoli hyväksyi tappionsa ja jopa onnitteli Trumpia.

2020 kun Trump hävisi, hän käynnisti kaikkien aikojen hyökkäyksen amerikkalaista demokratiaa vastaan. Tuo hyökkäys on yhä käynnissä ja vuoden 2024 tulee olemaan iso osa tätä näytelmää.

"Trumpin presidenttikaudella Putte ei uskaltanut hyökätä Ukrainaan. Bidenin kaudella uskalsi..."

Tämä nyt oli ajoituskysymys. Sitä on vaikea sanoa, mitä olisi tapahtunut jos Trump olisi ollut pressa 2020-24.

Trump valittiin 2016. Silloin oli paljon itkupotkuraivareita ja vaikka mitä. Mutta mikä tärkeintä, vastapuoli hyväksyi tappionsa ja jopa onnitteli Trumpia.

2020 kun Trump hävisi, hän käynnisti kaikkien aikojen hyökkäyksen amerikkalaista demokratiaa vastaan. Tuo hyökkäys on yhä käynnissä ja vuoden 2024 tulee olemaan iso osa tätä näytelmää.

"Trumpin presidenttikaudella Putte ei uskaltanut hyökätä Ukrainaan. Bidenin kaudella uskalsi..."

Tämä nyt oli ajoituskysymys. Sitä on vaikea sanoa, mitä olisi tapahtunut jos Trump olisi ollut pressa 2020-24.
Oisko linkkiä juttuun jos Suomen "vastuullinen media" onnittelee Trumppia?

Ei Suomen median tehtävä ole onnitella USA:n uusia presidenttejä. Kyse oli Trumpille hävinneestä osapuolesta, eli Hilary Clintonista ja Demokraattisesta puolueesta.

Yhteistyössä