Helsingin ostoskeskukset lapsen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miriam"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Miriam"

Vieras
Olen menossa parin viikon päästä perjantaina helsinkiin 3vuotiaan lapseni kanssa. Mitä ostoskeskusta suosittelette,jossa olisi lastenvaatelikkeitä ja ehkä joku pieni leikkipaikka itse ostoskeskuksessa tai ravintola jossa leikkipaikka?

Myös Stockmanilla on mukava lasten hoitohuone ja siinä vieressä se hoitopiste, johon voi jättää lapsen hoitoon. Siinä on joku alaikäraja, en muista riittääkö 3v. Lisäksi samassa kerroksessa sijaitsevassa hesessä on sellainen hesejen leikkipaikka kiipeilyjuttuineen ja liukumäkineen.

Kiitos vinkeistä. Olisko tuo kamppi sitten meidän juttu vaikka voishan sitä stockmannillakin piipahtaa. Itse olen ilman lasta näissö molemmisa paikoissa käynyt mutta siitä on jo aikaa. Entäs sitten jos vertaa kamppia ja jumboa,kumpi parempi?

Myös Stockmanilla on mukava lasten hoitohuone ja siinä vieressä se hoitopiste, johon voi jättää lapsen hoitoon. Siinä on joku alaikäraja, en muista riittääkö 3v. Lisäksi samassa kerroksessa sijaitsevassa hesessä on sellainen hesejen leikkipaikka kiipeilyjuttuineen ja liukumäkineen.

Noissa ruokapaikoissa on kiva,kun on lasten leikkipaikka samassa.jumbosta löytyy myös mexikolaistyyppinen hyvä ravintola jossa lapsille pieni leikkipaikka.

[QUOTE="miriam";27309594]Kiitos vinkeistä. Olisko tuo kamppi sitten meidän juttu vaikka voishan sitä stockmannillakin piipahtaa. Itse olen ilman lasta näissö molemmisa paikoissa käynyt mutta siitä on jo aikaa. Entäs sitten jos vertaa kamppia ja jumboa,kumpi parempi?[/QUOTE]

jumboa parempi vaihtoehto on sello, jos kampin suunnata meinaat lähteä eteenpäin. Kampista pääsee suoraan sellon kauppakeskuksen eteen bussilla suunnillen vartissa.

Yhteistyössä