"Helsingin apulaispormestari Anni Sinnemäen tuorein ehdotus on todennäköisesti kaikkien aikojen typerin mitä tulee liikennesuunnitteluun"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Helsingissä, Suomen ”vetovoimaisimmassa” kaupungissa tunnutaan olevan viikko toisensa jälkeen enemmän ja enemmän sekaisin siinä mitä tulee liikennesuunnitteluun ja ”maailman toimivimman” kaupungin kehittämiseen."

Missä vihreät, siellä ongelma.

• Tykkää
  • Haha
Reactions: Echo ja Palstapesu
Toimittajan tyyli ei hivele lukijan makuhermoja. Asian voi kirjoittaa myös tyylikkäämmin.
Outoja minulle aiemmin tuntemattomia kielikuvia. Harrastavatko taksikuskit nyrkkeilyä tien päällä? Tästähän tulee Helsingille uusi vetonaula matkailuun.
Anni on hyvä tyyppi. Kyllä hän kestää tollojen naljailut.

Toimittajan tyyli ei hivele lukijan makuhermoja. Asian voi kirjoittaa myös tyylikkäämmin.
Outoja minulle aiemmin tuntemattomia kielikuvia. Harrastavatko taksikuskit nyrkkeilyä tien päällä? Tästähän tulee Helsingille uusi vetonaula matkailuun.
Juu, monikuIttuurisella Asema-aukion taksiasemalla monikuIttuuriset taksikuskit harrastavat toisinaan nyrkkeilyä.

Asema-aukiolla saa asiakas turpaansa, jos valitsee "väärän" taksin. Myös taksikuskit tappelevat keskenään.

Yhteistyössä