Helppoja lämpimiä ruokia juhliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Otsoemo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Otsoemo

Aktiivinen jäsen
15.04.2008
2 044
0
36
Nimiäisissä oisi tarkotus tarjota joku ihan simppeli lämmin ruoka, kun vieraat ovat pitkänmatkailaisia ja takuulla nälkäisiä. Ja pitäsi olla kasvis - ja lihaversio. Mulle tulee mieleen vaan kiusaukset ja keitot. Pitäsi olla helppo laittaa isolle joukolle. Mitä teille tulisi mieleen?

Saako lihaa olla missään muodossa kanana tai kalana (heh lihaa). Kanakeitto tai kalakeitto. Itse olen tarjonnut pitkämatkalaisille makaronilaatikkoa ja sen kera salaattia. Keittoja on kanssa tullut tehtyä useasti pitkämatkalaisille kun ovat tulleet juhliin.

Alkuperäinen kirjoittaja viivin:
Saako lihaa olla missään muodossa kanana tai kalana (heh lihaa). Kanakeitto tai kalakeitto. Itse olen tarjonnut pitkämatkalaisille makaronilaatikkoa ja sen kera salaattia. Keittoja on kanssa tullut tehtyä useasti pitkämatkalaisille kun ovat tulleet juhliin.

En ole oikein varma, että syökö jotkut tulevista kasvissyöjistä kalaa... Makaroonilaatikkokin kuulostaa hyvältä ja se on helppo tehä molempina versioina ja hyvää salaattia sen kanssa. Hmmm....sitä voisi harkita.