Alkuperäinen kirjoittaja Kylmät kyyneleet:
Samaa ruokaa vaan kun muullekin perheelle, kyllä on jo korkea aika oppia kokkaamaan peruskotiruokia tuossa vaiheessa kun muksukin voi jo syödä niitä. Ei siinä loppupelissä paljon mene aikaa, ja ainahan voi käyttää puolivalmista kuten perunasipulisekoitus, pakastekasvikset, kinkkusuikaleet jne.
Sanoin jo tossa aiemmin, että osaan kyllä tehdä ruokaa. On vaan vaikea löytää päivästä aikaa siihen, edes sitä varttia tai kymmentä minuuttia. Tai no, jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin kyllä sitä varmasti sais jonkinlaisen ruuan aikaseks joka päivä, mutta se vaatis etukäteissuunnittelua (jossa mä oon surkea). Siksipä ottaisinkin mielelläni hyviä vinkkejä vastaan.
Poika ei kyllä jaksa odottaa yhtään, jos ulkoilun jälkeen rupean keittiössä hääräilemään. Hermostuu heti, jos tietää, että oon laittamassa ruokaa, mutta ei saa sitä suuhunsa sillä sekunnilla.
Eikä paljon auta, vaikka tultais varttia aiemmin sisälle, kyllä se nälkä jo sen verran on kuitenkin. Jos olis joku helppo ja nopsa ruoka, mikä ei vaatis paljon valmisteluja aamulla ja jonka vois jättää vaikka uuniin ulkoilun ajaks, niin sit vois onnistua...
Varmaan tämä helpottuu, kunhan tuo tuosta vähän kasvaa ja viihtyy paremmin itsekseen. Tällä hetkellä on vaan niin huomionkipeä ja seuranhaluinen että huhhuh.