Meikäläinen on kärsinyt varmaa 5 vuotta vihertävistä hiuksista.. Ja nyt kun vaalensin niin huoh.... Vihiriää! Olin keväällä käynyt jonkun 3-4 kertaa parturissa "hiushoidoissa". Siellä hiuksia käsiteltiin parin tunnin kestävän operaation avulla ja vihreys tosiaan lähti. Kotiin viemisiksi ostin Simi CX Correctorin vai mikälie olikaan. Toimi hiton hyvin ja hiukset näytti ihan sika kivoilta, luonnollisilta ja terveiltä. Joten hoito siis tepsi mutta maksoi aika helkkaristi.... Ja sitten.. minäpä kun en oikein muistanut/jaksanut/viitsinyt käyttää tätä Simin metallinpoistaja shamppootia (kun siis mun hiukset värjääntyi kupariputkista) niin vihreys palasi... Vähän ajan päästä omille hiuksilleen "sokeutuu" ja jossain vaiheessa tajuaa että ei hitto. Sitten päätät laittaa niihin blondivärin. Tyhmempää ei oikeesti voi olla. No ei siinä, olin kivan blondi pari viikkoa ja sitten olisin voinut hiuksieni puolesta maastoutua ruohikkoon. Nyt otin sen syväpuhdistavan Simin shampoon tehokäytön ja vihreys kyllä häipyi muttei kokonaan. Parturiin en oo kehannu soittaa. Jostain just keskustelupalstalta bongasin sitruuna- ja ketsuppisuosituksia. Sitruunaa ei meillä ollu joten päätin kokeilla ketsuppia. Hah, ja sehän tuntui tepsivän edes jotenkin. Pesin ensin metalleja pois, ja sitten ketshubbi päähän ja annoin vaikuttaa ehkä jonku 5 min. korkeintaan. Silkkiset nää nyt on ja kai niistä jottain vihreetä peitty. Suosittelen kokeileen ja kannattaa varmaa antaa vaikuttaa hyvän tovin ennenkun pesee sen pois. Niinkun siis että antaa oikeesti vaikuttaa kauan, tyyliin 15-30 min. Tai en minä tiedä tehkää mitä lystäätte mutta juu. Ja mikähän tarve mullakin tuli vuodattaa tää mun stoori tänne. Ehkä haluan antaa lohtua kohtalotovereille oor samtiing laik tät. Iiiiiha sama.