Helpotusta flunssaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a.p.

Vieras
Juu ei tätä taida saada enää yhtäkkiä parannettua kun on jo iskenyt, flunssa siis. Mulla inhottavasti vuotaa aina silmät kuin seula, samaa tahtia nenän kanssa ja sen koen olevan pahinta. Näytän oikeasti siltä kuin olisin itkenyt silmät päästäni ja silmät myös tuntuvat väsyneiltä ja sellaisilta.
Onko mitään poppakonsteja joilla oloa saisi helpotettua? Ennen olen käyttänyt allergialääkkeitä, esim. Histeciä ja se onkin auttanut silmien ja nenän jatkuvaan vuotamiseen, mutta nyt olen raskaana ja apteekissa ainakin sanottiin ettei antihistamiineja saa käyttää?!

Taidan laittaa kohta tupot nenään kun räkä valuu koko ajan..

Sama tilanne täällä, eikä ole minullakaan poppaskonsteja käytössäni. On niin nuppi turvoksissa räästä, että joulu menee pilalle. Ei haista ei maista ei jaksa mitään. :(

Höh :( Ja juu ei ole toivoakaan että paranisi jouluksi, koska kunnolla tämä iski vasta eilen, sitä ennen kurkku pari päivää kipeä. Ennen mulla on Finrexin auttanut jonkin verran, mutta nyt sitäkään ei saa ottaa. Panadol hot on ihan järkyttävän pahaa. Siks olenkin ottanut parasetamolin tablettina. Ja ei, en ala ilman lääkettä kärsimään koska niitä kumminkin on tarjolla.

Tuntuu että toinen puoli naamasta olis ihan tohjona, kun vain toinen puoli vuotaa.. vasen silmä ja sierain.

Valkosipulia, hunajaa ja inkivääriä. karpaloa, tyrniä jne. Paras apu mulle on ollut homeopaattinen hepar sulfur, sen kanssa lähteny flunssa aina päivässä. Synteettisiin en koskisi, haluat kai parantua etkä vain peittää vaivoja ja laskea vastutuskykyäsi.

Niin ja suolavesihuuhtelu nenään ja eukalyptyksellä nenä aukeaa hyvin.

[QUOTE="Meira";22733980]Valkosipulia, hunajaa ja inkivääriä. karpaloa, tyrniä jne. Paras apu mulle on ollut homeopaattinen hepar sulfur, sen kanssa lähteny flunssa aina päivässä. Synteettisiin en koskisi, haluat kai parantua etkä vain peittää vaivoja ja laskea vastutuskykyäsi.

Niin ja suolavesihuuhtelu nenään ja eukalyptyksellä nenä aukeaa hyvin.[/QUOTE]

Jep, ton inkiväärin olinkin unohtanut. Kiitti muistutuksesta. :) Valkosipulia olen raakana tässä vedellyt, kuin myös hunajaa vihreän teen kera. Tuota inkivääriä saapi mies käydä vielä ostamassa. Se on huikea aine. :D

En osaa jo noiden edellä mainittujen lisäksi antaa muuta kun vertaistukea. Mulla nyt kolmas viikko todella sitkeetä flunssaa menossa. Yskittää ihan taukoomatta, rintaan ja kurkkuun sattuu ja kamala silmätulehdus on päällä. En haista enkä maista mitään, joten menee jouluherkut vähän niinkuin hukkaan.

Lisäksi sama setti tarttui vuoden ikäiseen poikaan. Joten tsemppiä vaan, kyllä se joskus helpottaa...

Yhteistyössä