helpoin tapa tappaa amppari?

  • Viestiketjun aloittaja pelkään
  • Ensimmäinen viesti
pelkään
eli siivotessa jäi lattialuuttuun kii ja kun nostin luuttua pisti mua sormeen..ihan pökkyrääs ja makaa lattialla..heitin lasikulhon sen päälle.ollu ny 4tuntia mutta sitkeesti yrittää virkota
 
A shadieeyah
keittiösuihke? :ashamed:
mie pelkään pirusti ampiaisia ja yhen sain tapettua sillä et ruikin sen niskaan jotain ajaxin keittön putsaussuihketta (oli ikkunassa se amppari )...meni sen verta tokkuraan et sain lätvittyy sen hengiltä jos ei ruiskulla kuollu.
 
apua
Mäkin pelkään amppareita ihan tautisesti. En ole allerginen, mutta turpoan silti pahasti kun amppari pistää.

Toivottavasti saat ampparin tapettua!

Kerran muuten tein silleen, että suojasin itseni täysin (laitoin esim. huivinkin päähän) ja imuroin ampparin pölynimurin sisälle.
 
Toinen pelkääjä
Alkuperäinen kirjoittaja lonkkis:
Jos sinulla on tulitikkurasia(tyhjä) jos amppari on ikkinassa ota se siihen ja sulje rasia ja vie ulos.Meikä kerää silleen niitä,tai paukasee kärpäslätkällä tajun kankaalle. :wave:
Kun pelkää amppareita, ei tule mieleenkään mennä niitä pyydystämään tulitikkurasiaan, apua. Ja lätkällä sohiminenkin on mun mielestä arveluttavaa, kun kädet tärisee niin, että ei siihen kuitenkaan osu.

Lasten edessä mun on pakko rohkaistua ja odottaa muka tyynenä, että amppari menee ikkunaan ja sit mahdollisimman paksulla lehdellä lyttään sen.

Raid on kans tehokas, mutta mä en tykkää, kun se lentää kuitenki vielä sen suihkauksen jälkeenkin.

 

Yhteistyössä