Help! ranskan kieliset ohjeet leipäkoneella enkä osaa ranskaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

olava

Aktiivinen jäsen
09.03.2006
4 750
1
36
Äite osti mulle kirpputorilta leipäkoneen jossa on kaikki ohjeet ranskaks, enkä mä sitä hallitse. Ohjeita löytyy vaikka kuinka netistä leivän tekoon, mutta mistä napista mun kuuluu painaa jotta saan sinne oikeen ohjelman :o Merkistä en tiiä kun en missään sellaista näe. Voi paistaa kaks leipää yhtä aikaa ja paistasinki jos tietäsin miten ja minkä ohjelman sinne laittas pyöriin :ashamed:

Eli osaako joku ranksaa tai jotain apuja mitä mä tuolle teen :D

Eikö ohjeessa ole kuvia? Kokeile kääntää tekstiä vaikka jonkun nettisanakirjan avulla... Voithan laittaa tänne vaikka jonkun pikkupätkän, mulla on perusasiat ehkä just sen verran hallussa et voin kokeilla...

Placez le ou les bras malaxeur(s) sur l'axe d'entrainment à l'intérieur de la cuve. Versez les ingrédients tels que l'eau, la farine, les oeufs etc... dans la cuve dans l'orde indiqué par la recette.

jos ny alotetaan tuosta

öö... vapaa suomennos:
Aseta mikseri (kai joku sekottaja) ...keskusta (akseli) sen tankin keskelle...
Kaada ainekset kuten vesi, jauhot, munat jne.. astiaan siinä järjestyksessä kuin resepti neuvoo
=)

Ajoutez toujours la levure en dernier et verzes- la au milieu des autres ingredients. Avec les deux mains, inserez la uve en l'alignent avec l'abre moteur jusqu'a ce que vous entendiez un déclic, indiquant que la cuve est fermement enclencée. Fermz le couvercle.

entäs tämä :)

Lisää hiiva aina viimeiseksi kaada muiden aineiden keskelle. Kahdella kädellä, aseta "uve" suoraan jonkun jutun kans niin että se nakstahtaa= ilmoittaa et tankki on kunnolla kiinni. Sulje kansi....
Saako selvää :D

Yhteistyössä