HELP!!! Pv:n rompusta!! Tara-Milana?

Mä oon siis käyttäny sitä romppua ja tähän asti se on toiminu hyvin ei mitään ongelmaa ole ollut.

Mutta tänään mä en saa sitä enää päälle!!! Heittää ruutuun et "Authore Runtime on havainnut virheen ja tuote on suljettava.Pahoittelemee häiriötä...jne".Tollanen on tullu joskus ennenki muussa yhteydessä mut nyt tähäm ei auta mikään!!Ei sulkemiset ei mitkään.Hitto!

Mistä johtuu?Tänään tein yhen päivityksen koneeseen et voisko se jotenki vaikuttaa siihen,ei kai?? :/

Tintti1010
oliko siulla kuinka uusi se romppu? kuulin eräältä tutulta kellä on vuosi-pari sitten tilattu että hänellä se toimi hyvin kunnes hän päivitti koneensa ja se ei enään toiminut.....syy siihen oli että vanha romppu ei ole yhteensopiva xp:n kanssa mutta jostain syystä toimi xp:ssä niin kauan kunnes hän päivitti koneen.....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.10.2004 klo 08:52 manta76 kirjoitti:
Miul romppu ei suostunu enää toimimaan kun isäntä päivitti Windowsin.. Silloin ei auttanu muu kuin asentaa uudelleen!
Miten sen voi asentaa uudestaan?Siis sen saman levyn?Ku mulla se töppää jo siihen se käyttö ku se aukee se ihan eka sivu,siis se eka mikä on ennen sitä tunnus salasana sivua.

Tara-Milana
Moi, palailin taas netti pimennosta. Teki muuten ihan hyvää. Mulla sama ongelma rompun (poltetun) kanssa, nyt en ole sitä käyttänytkään.. Pitää pyytää tuota meidän "perheen" mikrotuki henkilöä taas tsekaamaan sitä etänä. Kannattaa yrittää poistaa koko sovellus koneelta (ohjauspaneelista käsin) ja sitten vain asennat sen uudestaan, kuten ensimmäiselläkin kerralla.. Toivottavasti onnistuu.. :wave:

minullekkin kävi sama juttu ja tämä romppu oli vielä se uusin....eilen päivitin windowsin ja tänään se ei suostunut toimimaan, teki ihan saman kuin sinulla.....postin sen kokonaan ja asensin uudelleen muttei silti toimi....nyyh..... :'(
mikä ihme sinä voi olla ettei se enään toimi....suututtaa kun vasta tilasin sen ja maksoin siitäkin 50 eur ja nyt se ei enään toimi....voihan ..... \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O
helppikää ihmeessä joku joka voisi tietää.....

Elina-83
Huoh! Onneksi muillaki on samoja ongelmia.
Mulla kans kismittää ku vasta 2-3kk sitten tilasin sen rompun ja nyt ei enää toimi..
Kokeiltiin äskön isännän kans poistaa se ja asentaa uudestaan, mut ei auta mitään.
Mikähän siin voi sit olla vikana..
mut ilmotelkaa ihmeessä jos teil on konsti siihen miten se saahaan taas toimimaan.

kävin pv:n sivuilla jossa luki että "emme takaa cd-romin toimivuutta windows service pack 2 asentamisen jälkeen".....(tämä sovellus tulee automaattisesti jos olet viime aikoina päivittänyt koneesi) niinpä minä sitten poistin asennuksen koneelta muttei se toiminut silti.... :/
taidan myydä rompun huuto netissä ja ostaa tilalle kirjekurssin.... \|O

Pumbaali
Heips ! Kävin juuri painonvartijoiden sivuilla (kattomassa paljonko se romppu maksaa) ja siellä käskivät ottaa yhteyttä johonkin ihmiseen (oli sähköposti osoite) sen xp päivityksen jälkeen, sieltä vissiin saa päivityksen tohon painonvartijoiden romppuun että toimii taas . . . Teillä kopioineilla tietysti ikävä juttu koska ette voi sitä päivitystä saada. :'(

Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2004 klo 08:46 Pumbaali kirjoitti:
Heips ! Kävin juuri painonvartijoiden sivuilla (kattomassa paljonko se romppu maksaa) ja siellä käskivät ottaa yhteyttä johonkin ihmiseen (oli sähköposti osoite) sen xp päivityksen jälkeen, sieltä vissiin saa päivityksen tohon painonvartijoiden romppuun että toimii taas . . . Teillä kopioineilla tietysti ikävä juttu koska ette voi sitä päivitystä saada. :'(
kerroppa keneen pitää otta yhteyttä??? Saako sen päivityksen jostain nettisivuilta? (itse olen kuullut sellaista huhua) Minäkin haluan rompun toimimaan vaikken sitä vielä ainaskaan puoleen vuoteen tarvii....onpahan sitten valmiina oottamassa kun taas pääsee laihduttamaan!!!

\
Miks ei vo saada kun on poltettu?*tyhmänä kysyy tää*

Pumbaali
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2004 klo 10:33 Jonnu kirjoitti:
\
Miks ei vo saada kun on poltettu?*tyhmänä kysyy tää*
Vastaan kahteen edelliseen.

Päivityksen saa kirjoittamalla osoitteeseen tero.heino@painonvartijat.fi
netistä saatavasta päivityksestä en ole kuullut.

Hmmm !!!! Tuota mitenköhän luulet painonvartijoiden suhtautuvan "asiakkaaseen" joka on kopioinut haidän 50 euroo maksavan tuotteensa, kun jo niissä pienissä ruokapäiväkirja lippusissa lukee että kopioiminen kielletty. Hehän ovat tavallaan menettäneet yhden maksavan asiakkaan. Olen lähes 100% varma ettet saa piraattiisi päivitystä, ainakaan firmasta nimeltä painonvartijat. JA NYT ÄLÄ LUULE ETTÄ PAHEKSUN SINUA ! Meillä on ajatuksena kavereiden kesken tilata ja kopioida ja jakaa hinta kaikkien kesken.

Yhteistyössä