Help! Paras ilman reseptiä saatava yskänlääke?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Apteekissa osaavat parhaiten neuvoa. Jos on sitkeää limaa niin hyvä limaairroittava on Bisolvon. Jos taas pitää hillitä yskänärsytystä niin suosittelen hunajaa sellaisenaan tai lämmintä juomaa (kuumaa mehua, inkivääriteetä, hunajavettä, tms)

Olen käyttänyt kaksi kertaa, mutta lopettanut parin päivän jälkeen, kun se on alkanut yskittämään enemmän käytön jälkeen. Aiheuttanut päänsärkyä yskiessä ja oksettavan olon..

Kun edes reseptillä ei saa toimivia, niin reseptittömätkin on lähinnä salmiakkia tai hunajaa. Opiodit kaikissa muodoissaan toimii. Ne ehkäisee refleksiä yskiä. Ehkäisee ne muitakin refleksejä, joten suosittelen pitäytymään siinä mitä lääkäri määrää. Nimimerkillä "hengityskin on refleksi".

Aptegin Mielikki yskähunajasta tuli mun suosikki tän syksylentsun mukana!!! Lapsiperheessä parasta, että se käy kaikille/on turvallinen käyttää muistaakseni jo 1 vuotiaasta lähtien

Aptegin Mielikki yskähunajasta tuli mun suosikki tän syksylentsun mukana!!! Lapsiperheessä parasta, että se käy kaikille/on turvallinen käyttää muistaakseni jo 1 vuotiaasta lähtien
"Koostumus: Hunaja (0,7 g/ml lääkinnällinen laatu),
glyseroli,
sitruunahappo,
puhdistettu vesi,
natriumbentsoaatti,
natriumhydroksidi."

Lue kirjasta Hyvä Paha lisäaine nuo kaikki, saatat yllättyä.

Mutta nuo ei sovi kenellekään. Saattaa pahentua vaiva.

Yhteistyössä