T
Tessa
Vieras
JOs menkat alko viimeksi 21.1 ja seksiwä harrastettiin 10.2, niin koskakohan raskaustesti näyttää plussaa, jos on tärpänny?? Ku ma. tein testin, näytti negaa, mut ei oo menkkoja kuulunt...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sano eka:Miten pitkä kierto sul on?
Alkuperäinen kirjoittaja Tessa:Alkuperäinen kirjoittaja sano eka:Miten pitkä kierto sul on?
Noku oon syöny pilsuja monta vuotta, et onks se pillereillä se 28 päivää..mut nyt niitä ei vaan kuulu..
Alkuperäinen kirjoittaja minna:no mulla oli viimeks menkat 23.1. ja perjantaina näytti plussaa.
Alkuperäinen kirjoittaja s e:Alkuperäinen kirjoittaja Tessa:Alkuperäinen kirjoittaja sano eka:Miten pitkä kierto sul on?
Noku oon syöny pilsuja monta vuotta, et onks se pillereillä se 28 päivää..mut nyt niitä ei vaan kuulu..
Mut sul voi ny sit olla vaik pitempi kierto!
Alkuperäinen kirjoittaja Tessa:Alkuperäinen kirjoittaja minna:no mulla oli viimeks menkat 23.1. ja perjantaina näytti plussaa.
Nii just..onneaNo mä tein nyt ma.23 päivä, ja negaa näytti..sitä ennen tein la. ja negaa... Täs vaa mietiskelin et mikäs mua nyt oikee vaivaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tessa:Alkuperäinen kirjoittaja minna:no mulla oli viimeks menkat 23.1. ja perjantaina näytti plussaa.
Nii just..onneaNo mä tein nyt ma.23 päivä, ja negaa näytti..sitä ennen tein la. ja negaa... Täs vaa mietiskelin et mikäs mua nyt oikee vaivaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Tessa:Alkuperäinen kirjoittaja minna:no mulla oli viimeks menkat 23.1. ja perjantaina näytti plussaa.
![]()
Mul oli ainakin pitkän pilsujen käytön lopettamisen jälkeen kierrot ihan sekasin, ett välil oli lähemmäs 40 päivääkin kierto!