T
"tyttö"
Vieras
hei olen 20v tein maaliskuussa abortin poikaystäväni kanssa koska meitä painostettiin siihen(vahinko raskaus)vaikka olisimme halunneet pitää pienen. abortin jälkeen poikayästäväni muuttui niin että hän vain ryyppäsi joka pv ja ei vastannut puhelimeen, ei asunut enään kanssani vaan vanhemmillaan ja sanoi vai että hänellä sekosi pää abortin jälkeen. ja olemme moemmat sitä mieltä että se oli elämämme suuuurin virhe!! no tätä juomista ja poissa oloa kesti yli kuukauden olin yksin itkin lasta ei ollut ketään joten yhtenä päivänä sanoin poikaystävälleni etten halua olla hänen kanssaan.erosimme mutta olemme tähän päivään asti olleet kavereita ja olemme harrastaneet seksiä. nyt minulla oli kukautiset 5 pv myöhässä tein testin tnään ja olen hänelle raskaana ! soitin ja kerroin tämän hänelle ,hän oli kaverin synttäreitä juhlimassa ja pilasin kuulemma hänen iltansa ja laittoi luurin korvaan?! sillon kun olin raskaana ekan kerran hän oli niin hellä ja kiinnostunut aiheesta , enkä koskaan aijo enää aborttia tehdä se oli hirveintä elämässäni!!!