Hei
Josko uskaltaisin liittyä ketjuun minäkin? Ja heti haluan toivottaa kaikille onnea raskaana olosta, ja esittää pahoitteluni niille, jotka joutuvat epävarmuudesta plussaamisenkin jälkeen syystä tai toisesta kärsimään!
Tiedot: LA 9.2./Ututyttö/40/1/Tays
On aika epätodellinen oli, vaan tänä aamuna sain jo toisen positiivisen tuloksen Apteekin omalla testillä. Tässä kuva:
Kuiva kp38/28-32
Ollaan oltu mieheni kanssa ilman ehkäisyä liki suhteen alusta saakka (yli 1,5 v), koska kerroin hänelle heti alussa kuinka kovasti toivoin lasta, vaikken uskonutkaan sitä saavani. Olen aiemmin elämässäni pariin otteeseen myös ollut joitain aikoja ilman ehkäisyä, mutta ikinä en ole plussaa testiin saanut. Viime syyskuussa multa lisäksi leikattiin pois endometrioomakin vasemmasta munasarjasta. Munasarjasta jäi silti vasemmalle vähän jäljelle, oikea oli ok.
Mutta just n. kuukausi sitten kävimme mieheni kanssa keskustelun, että menemme yksityiselle selvittämään edes sen, missä on vika (miehellä kolme lasta ennestään, joten tod.näk. Vika minussa, jos ei muuta, niin ainakin jo korkea ikä).
Nyt sit jäi menkat tulematta, kp 29-30 tuli vain kerran päivässä paperiin verensekaista emätinvuotoa ja kp 31 seksin jälkeen samoin. Sen jälkeen ei vuotoa. Rinnat ja vatsa turvonneet ja kipeät. Joskus etoo vähän. Yöllä nukun paremmin kuin ennen. Niin ja viikko ennen plussaa meni jatkuvasti syödessä... Siksipä ajattelinkin vatsan ja rintojen turvotuksen johtuvan vain lihomisesta.
Eka testi näytti positiivista kp34/28-32, toinen kp 38.
Vähän tuntuu hurjalta liittyä palstalle, kun pelkään kovin kohdunulkoista, keskenmenoa tms., mut sit ajattelin et tää saattaa olla mun ainoa tilaisuus elämässä iloita raskaudesta, vaikkei se edes olisi "totta" tai kestäisi loppuun saakka... Tietysti myös kaikki seulonnat yms. pelottaa. mut jos silti uskaltais haaveilla?
En ole kertonut vielä kuin miehelleni, enkä varmaan pitkään aikaan muille kerrokaan, joten siksikin ryhmä olisi mukava tuki...
Neuvolaankin soittoa olen lykännyt, jotenkin pelottaa et jos siel ei olekaan mitään tai ei ole oikeassa paikassa... Mut mietin kovasti pitäisikö varhaisultraan mennä, jotta saisi tietää.
Pitkä viesti, pahoittelen, mut halusin jakaa ajatuksiani vähän pitemmän näin ekassa viestissä.