Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

Toivon tosiaan että tää olis nyt se kierto meille kaikille...ei jaksais enää pettyä ja olis jo kiva päästä odottajiin!!!
Nii oikeilla päivillä ainakin tuli verta ja tosiaan ihan vähän. aikasemmin mulla tullu vähän omituisiin aikoihin noita pienii vuotoja eli tää olis nyt lupaavasti ainakin oikeilla päivillä mutta nyt täytyy kyllä yrittää vähän yrittää rauhotella omaa mielikuvitusta ettei tuu liian isoo pudotusta =)

 
Tiistai 27.05.2008


napsuneiti..........kp32/30-32................yk20......1.toiveissa
Katjuska-81......kp23/26-29....................yk18......1.toiveissa
Kryss..................kp29/30......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp?/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
 
Tiistai 27.05.2008


napsuneiti..........kp32/30-32................yk20......1.toiveissa
Katjuska-81......kp23/26-29....................yk18......1.toiveissa
Kryss..................kp2/30......................yk16......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp?/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu


Kryss voi rähmä... suuren suuri :hug: !
 
keskiviikko 28.05.2008


napsuneiti..........kp33/30-32................yk20......1.toiveissa
Katjuska-81......kp24/26-29....................yk18......1.toiveissa
Kryss..................kp3/30......................yk16......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp?/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
 
huomenta,

pikaisesti vain töistä... En mä testaa ainakaan ennen perjantaita. oon ihan varma että ne alkaa.. mut en tiiä vaan että koska. Oletettavasti huomenna. Ovistesteihin kun sain melkein tasavahvan viivan vissiin kp19 vai 20 eli jos se on siitä vahvistunut myöhemmin ni periaattees to voisin odotella alkavaks.. mut joskus mulla on venynyt kierto 42 päivään.

Huoh. Jotenkin ei tee mieli negaa enää testata ku pönttönä menin ne testit tekeen viime pe ja su. Mut tosiaan jos tää kierto näin pitkä on ni eihän niis olis voinut ees näkyä mitään.

Lämpö oli eilen vielä reilu 37, tissit on kipeet mut ne on aina. Välillä niitä polttelee. Nyt ei enää nippaile masua niinkun tos jossain vaihees ja olo on melko rauhallinen. ihme kyllä. testejäkään ei o kotiin tullut hankittua.. ihme :saint: .

Aurinkoista päivää!!!!
 
Voi tytöt, miten jännät hetket taas käsillä! Nyt Napsu ja Katjuska, tästä kierrosta, hop hop junan kyytiin, me kaikki tuolla toisella puolella pidetään ovet avoinna teille! =) Olisi se jo aika onnistaa!

Whifneskalle suuren suuret lohtu :hug: keskenmenon johdosta. Mutta se ei vaan ollut vielä tarkoitettu tällä kertaa, mieluummin noin alussa kuin sitten myöhemmin vaikka yhtä pahaltahan se silti varmasti tuntuu... :hug:

Kryssille myös lohdutukset tädin tulosta...kyllä se jaksaa sitkeästi vierailla aina uudestaan...

Napsun ja Katjuskan tilannetta nyt jännityksellä seuraan minäkin..tulkeehan heti kertomaan kun tiiätte jotain!

:heart: Annie ja jo kovasti potkiva tytöntyllerö rv 25+0
 
iltaa... ei muita uutisia kun että oon laskenut ja päivittänyt mun kierron päivän liian pitkälle =). Kattelin tänään kalenteria ja oikeesti on vasta kp32.. eli odottelen tätiä huomenna tai perjantaina. Massua vähän kolottelee ja lämpö oli laskenut 36.8.. ei lupaa hyvää.
Mut niin kauan ku ei viel tän suurempaa ole, on toivoakin vielä.. eikös...? Voi että, kun ne nyt ei alkaiskaan...

Katjuska, onko sulla vielä tullut jotain vuotoja? Ootko lämpöjä mittaillu?
 
torstai 29.05.2008


napsuneiti..........kp33/30-32................yk20......1.toiveissa
Katjuska-81......kp25/26-29....................yk18......1.toiveissa
Kryss..................kp4/30......................yk16......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp?/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
 
ei vielä muutosta länsirintamalla. Paitsi että flunssa pahenee. Huomenna oon kotosalla, pomon määräys. Lämpöjä en o mittaillut, oli tai ei ni voi johtua tästä lunssasta.. Mut lauantaihin saakka voisin kuvitella että ne vois alkaa.. jos ei sillonkaan kuulu ni sitten jännittää =).
 
Moro!

Ajattele Napsu jospa tää onkin se sun kierto ja tätiä ei tule...jaksatko olla testaamatta lauantaille asti? Kuulostaa kyl sulla tosi hyvälle jos ei vielä oo mitään täti oireita =)

Mä luulen että mä en nouse junaan ainakaan tässä kierrossa. Tänää on jo tullu vähän ruskeeta pyyhkiessä joten jos aikasemmat merkit paikkansa pitää niin tästä päivä tai pari eteenpäin ni menkat alkaa kunnolla. Koht alkaa kyl "ketuttaa" ihan oikeesti tää homma. Just kuulin taas uusia vauva uutisia ja tääkin joka oottaa on varmaan napsahtanu heti toisen muksun syntymän jälkeen koska täytti vasta 1.v äsken...miten se toisilla on vaan niin paljon helpompaa...tässä mun vuodatuksii taasen!

no mutta palataan ja jos napsu eksyy huomenna vahingossa ostamaan testejä ja testailee niin mä odottelen sitten niitä tuloksia innolla!!!

 
huomenta... täällä jo vähän tuhruttaa.. joten eiköhän tää iltaa myöden vaihdu kp1.. paska sentään. Tissikipukin oudosti on helpottanut jo. yleensä helpottaa vasta ku menkat on päivän kaks olleet.

joten yhdyn Katjuskan sanoihin, että alkaa pikkuhiljaa oikein tosissaan ketuttaan tää homma.

 
varmaan otan ne clomit .joo... sit heinäkuussa ei mitään ja elokuulle jos sais inssin.. tulikin mieleen että pitäis soitella sinne naistenklinikalle ja varata suunnitteluaikaa. mut ainahan sitä vielä tietty voi ihmettä toivoa, siinä mielessä ettei tuhru voimistu. Mut joopa joo.. ei jaksa uskoa. Oli vaan vissiin pidempi kierto.

Katjuskan ja Kryssin kanssa näytetään vaan sitkeesti pitävän tätä pinoa pystyssä :(
 
Lauantai 31.05.2008


napsuneiti..........kp2/30-32................yk21......1.toiveissa
Katjuska-81......kp2/26-29....................yk19......1.toiveissa
Kryss..................kp6/30......................yk16......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp?/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
 
joo, eipä tässä oikein muuta voi kun todeta että "jaahas". Vähitellen alkaa oleen veto veks tähän hommaan. Ei kyllä jaksais näitä pettymyksiä enää, mut minkäs teet..

ehkä sitä pitää vielä jaksaa uskoa siihen että kesä tekee tehtävänsä.

käytiin eilen sattumalta kattomassa koiranpentuja.. yks amerikan cocerspanieli olis vielä vapaana.. poika... olis NIIN ihana saada tolle mein pojalle kaveri. Mut mies pelkää että menee anopin tarjoama lenkki-etu tolta meidän koiralta. Kun ei anoppi kuulemma kahta lenkitä. Jaahas. pattitilanne ja veikkaan että mä häviän tän taiston ja jatketaan yhdellä koiralla. Koitin kyl eilen ehdottaa että saisin pupun, näin ihania pupunpoikasia päivällä. Mutta en saa kuulemma sitäkään. :'( . vaikeeta on tää miehen ympäripuhuminen.

Ja itseni tuntien kaikki tämä juontaa juurensa hoivavietistä, jota en saa toteuttaa kun tää vauva ei tärppää.. sniif.
 
:hug: vielä teille kaikille...

Napsu: Koiranpentuja! Ihanaa!!! Mie tuun ja otan kaikki :D ... Tuo mein nuorempi koira alkaa olla jo nuori aikuinen kohta ja pentukuume taas kasvaa. Ehkä sitä kuitenki joutuu tyytymään kahteen koiraan toistaiseksi =) . On ne pennut niiiiin sulosia.

Nanna
 
No heips!

Hiljaseks menee tää meijänkin pino mutta onks toi nyt ihme ku eihän meitä oo enää ku Napsu, Kryss ja Minä.
Nyt jos tehää sellanen suunnitelma että Kryss ottaa seuraavan plussan ja sit Napsun kans tullaan täältä käsi kädessä perässä, sopiiko?

Alkaa kyllä olee aika epätoivonen olo tosiaan tän yrittämisen kanssa, mut ei auta ku yrittää nostaa päätä pystyy ja rämpiä vaan eteenpäin. Jotenkin alkaa tuntumaan jo henkisesti pirun raskaalta vaan pettyä kerta toisensa perään kun toisille se vaan on niin älyttömän helppoa.

Ens kierto menee mun puolesta ehkä sillä että en meinaa tikutella mitään enkä mitään muutakaan...jos ainakin yrittää mennä ihan relaillen tän ja kattoa sitten taas kun jaksaa enemmän et jos sitten tikuttais jne...
Milläs fiiliksillä Napsu ja Kryss meinasitte?

 
Tiistai 03.06.2008


napsuneiti..........kp5/30-32................yk21......1.toiveissa
Katjuska-81......kp5/26-29....................yk19......1.toiveissa
Kryss..................kp9/30......................yk16......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp?/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
 

Yhteistyössä