Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

whisnefka voi ei... iso :hug: . Ei ole ihan reilua tämä elämä kyllä, ei tosiaan.
Mutta eikö sitä usein sanota että keskenmenon jälkeen raskautuu helpommin.. jospa teillä onnistaisi pian uudelleen. pidän kovin peukkuja!

kryssille pidetään myös peukkuja =).

Katjuska jospa oliskin sinnikäs kaveri, eikä parin päivän tauko haittaa mitään. Toivossa on hyvä elää seuraavat pari viikkoa!
 
Tälläistä tämä elämä on. toivottavasti tämä tästä ja sais sen plussan testiin ainakin ennen kesän loppua. ME KAIKKI! Ainakin täällä on porukka kummasti vähentynyt tuolta listalta! :) Nyt pitäis odottaa seuraaviin kuukautisiin ennen kun voi aloittaa uudet yritykset. :( Mut kai siinä jotain hyvääkin oli, kai toivottavasti se tarkoittaa sitä, että saadaan niitä lapsia kuitenkin. Eikä olla ihan toivottomia yrittäjiä! Nyt vähän huono antaa vielä kiertoja ja yritykertoja, ennen kun pää alkaa pikkuhiljaa tästä sokista selvitä. Tuntuu ihan tyhmältä itkeä kun pikkuinen oli vasta niin pieni, mutta vähässäajassa sitä kaikkeen kerkeää tottua.
 
Moikka kaikille!

Whisnefkalle iso :hug: ...toi on kyllä epäreiluu, mutta säestän Napsun sanoilla että keskenmenon jälkeen sitä vissiin raskautuu monet helpommin heti uudestaan, joten toivotaan että se myös teillä käy niin.

Kryssille: Rankkaa se on eikä tää alakulonen fiilis varmaan häviäkkään ennen kun sen plussan saa ja pääsee nauttimaan odotuksesta. Mulla ainakin ne pari kaveria kelle oon kertonu yrityksestä on sanonut että en oo ollu oma itseni pitkään aikaan ja huomaa että joku asia vaivaa. Mutta pää pystyyn ja vointeja sulle flunssan keskelle.

Joo mä toivon että joku sitkeä kaveri olis selvinny sunnuntaista vielä tähän päivään kun mulla todennäkösesti se ovis oli. tänää en tikuttanu enää kun kotiuduinkin vasta joskus puol 9 pintaan. Katotaan nyt sitten mikä on tilanne parin viikon päästä!

Jeps mutta täytyy kohta ruveta hipsimään sänkyyn, väsyttää niin paljon!
 
Whisnefkalle :hug: , toivottavasti teillä tärpää pian uudestaan!

Eilen oli rakenne uä ja pieni terve poika sielä todellakin on. Aivan sanoin kuvaamaton olo. Vieläki on ollu pieni epäuskonen olo, vaikka toinen jo potkii tuolla, mutta pakko se nyt on alkaa uskoa tähän! Viime viikolla ostin 2 ensimmäistä bodya, jospa sitä pikku hiljaa nyt uskaltaa alkaa ostelemaan tavaraanki :) .

Nanna +poju 21+1
 
Voi että kuulostaa kyllä niin ihanalle Nanna =)
Varmaan on sanoinkuvaamaton ja mahtava tunne. Onnea vaan hyvistä uutisista!

Mulle ei mitään ihmeellisempää kuulu. Eilen tuli vielä varmisteltua tätä kiertoo mut jotenkin jäi vaivaamaa se tiistai ku silloin olis kuitenkin ollu se kaikista oikein hetki. No ei voi mitään!!!
Ens kiertokin ehkä menee ihan pieleen ku mulla tää lääkekuuri ni sekin voi osaltaan estää raskautumasta vaikka apteekissa ja ohjeissa luki että heikentää joiden e-pillereiden tehoa. Voiskohan se sitten auttaa jopa raskautumaan :LOL:

 
Torstai 22.05.2008


napsuneiti..........kp27/30-32................yk20......1.toiveissa
Katjuska-81......kp18/26-29....................yk18......1.toiveissa
Kryss..................kp24/30......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp?/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
 
iltaa... tosiaan Nannalle onnea ihanista näkymistä ja poika-varmistuksesta =). Mahtavan pitkällä sun raskaus jo.. aatella..

mä pidän kyl katjuskalle peukkui, ja pidä sä mulle. Samasta syystä =). En tiiä koska ovis oli ja puputeltiinko oikeina päivinä. Ikinä ei o tikut mulla noin ihmeellisesti melkein tasavahvoja viivoja noin montaa päivää näyttäneet.

Tänään oli työpaikkaruokalassa aurajuustokeittoa ja mä en tykkää homejuustosta. Meinas ihan aikusten oikeesti laatta lentää siitä hajusta. Piti pidätellä ihan tosissaan ja tuntu koko loppupäivän se keitontuoksu nenässä.. jak.
ja tästä innostuneenahan mä toki pregent-stickiin jo kusasin ja tuloksen haamujen isoäidin kaukainen serkku. Eli joku hemmetin viivanpaikka taas ku oikein tihrustaa. juu, ei merkkaa mitään. niitä on tullut mulle ennenkin. ei auta ku ootella vaan =).
nyt kattoon teharia...
 
Juu tottakai pidän peukkuja sulle Napsu!
Nii sullahan on vielä muutamat päivät aikaa ennen deadlinea joten ei vielä maalata piruja seinille..jospa se viiva siitä vahvistuu. Olis kyllä upee juttu!
Tuizu varmaan pitää meille ovee auki joten nyt olis mahollista livahtaa sinne odottajien puolelle, eiks joo?

 
ÖÖÖ, miten tään viestin alottas :LOL: !!! Nyt pidän täällä peukut ja varpaat pystyssä ja seison valmiina junan ovella nappaamassa teidät molemmat kyytiin :D !!! Ja Kryssin tietty myös!

Kuulostaa kyllä nyt tooooosi hyvältä Napsu!! Mihin aikaan teit sen testin? Päivällä? Aamulla? Millon meinaat seuraavan tehdä?? Tuliko se viivanpaikka testiajan sisällä? Kysymyksiä, kysymyksiä :D ...

nanna + poju 21+2
 
moikka,

no mä kävin suihkussa sinä aikana ku se tikku tekeytyi (tein siis illalla 4h rakossa olleesta), et tuli se mun mielestä ihan sinä aikana. Mut hävis sit kyl testiajan umpeuduttua ja se oli ihan super super super vaalee tai pelkkä viivanpaikka (mies ei olis sitä varmaan ees nähnyt =) ) . Ja kyseessä oli Prisman halpistesti, joten en luota. Oon ennenkin saanu niitä roskishaamuja sun muita ja lopputulos on tiedossa :LOL: .

ei o lämmöt koholla eikä lisääntynyttä valkkaria tai muuta.
Ainoana oireena on ollu ne muutamat hajuherkkyydet ja nää tissit, mut ne nyt on aina. joten ei auta ku ootella. Aattelin että josko huomenna uusiks, en tiiä viel onko järkee ku en ees tiiä koska ootella niitä menkkoja... huomenna kuitenkin on vasta kp29... ei ne viel huomen tod. näk alkais kuitenkaan.

tää on aina tätä =)
 
Napsu: Tee huomenna testi!!! Ai, miten niin yllytän :whistle: .... Jos eilen testasit ja jonkin näkönen ehkä viiva oli niin huomennahan sen luulis olevan hiukan tummempi...Ei ne lämmöt kaikilla ilmeisesti nousekkaan, eikä muitakaan oireita välttämättä tule.
 
Mä todellakin pidän teille ovea auki!!!!!!!!!!

Napsu, toivotaan nyt että tämä olisi onnenkiertosi!! :heart: Mä olen jotenkin pessimistinen tuloksille jos testaa ennen kuin menkat alkaa...monet naisethan ei tiedä olleensakaan raskaana, kun menkat alkaa, oliko se kemiallinen raskaus...? Mä olen noista termeistä pihalla.....mutta todellakin toivotaan että viiva vahvistuisi, mutta mä odottaisin siihen asti kun menkat on parin päästä myöhässä...sori, mä oon näin pessimistinen..... :ashamed: mutta jos jotenkin huojentaa, niin ei mullakaan ollut lämmöt korkeella, enkä nyt huomannu että valkkaria olisi ollut enemmän, pari kertaa tuntui että nyt lorahti, mutta kyllä mulla ilman raskauttakin on niin ollut! Täällä on kaikki mahdolliset paikat ristissä
:LOL:

Minkäslainen olo Kryssillä on??

Mulla on aika kiva viikonloppu!! Mies lähti poikaporukalla kaverin mökille ja mun äiti tuli hakemaan mun koiraa taas meidän mökille ja tuo sen vasta tiistaina!! Ikävähän tulee, mutta ihanaa nauttia kun saa nukkua piiiiitkään (tää väsymys on ihan kauheeta...) ja siivota rauhassa. Illalla mennään duunikavereiden kanssa viettää läksiäisiä, mutta nyt joudun olemaan vesilinjalla, en kyllä valita!!!!!!!!!


Mitenkäs muiden viikonloppu?

Tuizu 5+5?
 
iltaa.. joo, mäkin oon pessimisti testien suhteen... oli myöhässä tai ei. Lähinnä tää testailu on sitä että sitä niin toivoo että siihen sen viivan saa, mitä aiemmin muka tietää sen parempi. Ja sitä helpompi sit suhtautua siihen pettymykseen jos menkat alkaakin. Näin omalla kohdalla siis. Voi olla et testailenkin huomen, mut pessimisti minussa kyllä kans uskoo että nega se on. Se viiva oli niin onnettoman olematon. Valitettavasti. Mut kyl mää tuun sit kertoileen mitä siinä huomen aamuisessa näkyy.

Jotenkaan en vaan jaksa lainkaan uskoa siihen että plussa tulis ilman apuja.

Tuizulle rentouttavaa viikonloppua!!!!!!
 
Hei aikoihin!

Tosi kurjaa huomata, että tämä pino on edelleen olemassa :( :eek: . Niin toivon teille kaikille sitä plussaa ja onnelista odotusta! Mutta puhaltelen täältä hurjasti positiivista tuulta!!! Jaksuja kaikille! Ja hienoa taas nähdä, että moni on plussannutkin, onnea heille!

Meillä "pulla" tulee jo 31.5 4kk. Hyvin menee ja poika on ihan viilipytty. Helppo ja tyytyväinen, ja tietty ylisulonen :heart: .

Aurinkoista kesää kaikille!

:heart: nelli
 
No heissan!

kamalaa tuo keskenmeno, en tiiä miten ite siihe suhtautuisin. mutta voimia sinulle! mutta onneks tasapainon vuoks on myös näitä ihania uutisia.

ite sain taas eilen kuulla että pitkäaikainen ystäväni odottaa vauvaa.....onnellinen olen oikeasti hänen puolestaan, mutta pisti taas miettimään.....

taas tänä iltana on tullu kaikki nämä mieleen...... ikävää ja inhottavaa...

mutta toivo on kuitenki yllä ja mies jaksaa koko ajan ajatella positiivisesti näistä asioista... hyvä että se jaksaa kannatella mua täällä näiden kaikkien hommien keskellä... suuri surku on näiden omien vauva ja monien muiden "hankaluuksien" keskellä, mutta sitten on tullut myös tietoon kaikkee ikävää omasta lähipiiristä... perheväkivaltaa yms.... mutta näistä onneks voidaan puhua, ettei kaikkee tarvii miettii oman pään sisällä... mutta pakko myöntää, että melkein koko ajan ne on mielessä.... unissa koko ajan...

mutta yritetään jaksaa...

itellä "menkka oireita" ( muuks en enää ees uskalla luetella) on eilen alkanu rintakipu, oudot(ko) menkka juilinnat ja alituinen väsymys...

mutta tuon väsymyksen laitan kyllä iha suosiolla sairastelun piikkiin, eilen kävin päivystyksessä hakemassa lääkkeet poskionteltulehkseen. alko olla jo melko mahoton olo sen suhteen, tämäku alko jo viime sunnuntaina...

mutta tämän mielen parantamisen suhteen ukon kanssa tehtiin ratkasu, ja toissapäivänä varattiin ens viikon lopulle hotellihuone 2hh+sauna/24H min. meltä on sinne noin tunnin matka,mutta ei ketään tuttuja! ajateltiin viettää koko viikonloppu käsidessä ja nauttia tästä hetkestä. unohdetaan kaikki surut ja murheet ja nautitaan vain toisistamme!! ihana viikonloppu siis tulossa, en malta odottaa... on tässä ollu molemmilla nyt niin paljo mielen päällä, että hyvä tilaisuus karata hetkeks todellisuudesta ihan vaan kahestaan. mistä sitä tietää vaikka eksytään seksi kauppaanki piristämään meidän suhdetta
;)

mutta koetetaan me tytötö jaksaa!!!!!
 
moro.... en mää jänishousu uskaltanut testata tänään...
nyt on kurkku karheena (jälleen kerran) ja pää kun haminan kaupunki. Illalla ku menin nukkuun vihlas masussa oikein tosissaan ku yskäsin. Ja välillä vähän nipistää, mut niinhän on ollut varmaan 18 krt aiemminkin =). Joten en vielä aattele sen enempää...
uskaltaiskohan sitä huomenna testata. Harmittaa ku en tiiä mikä pv sen ovisplussan sain.. jos se tosiaan olis ollu vasta se kp 20 ku tikut loppu ni aika aikasta olis vielä huomennakin. argh. ainaista....
 
Lauantai 24.05.2008


napsuneiti..........kp29/30-32................yk20......1.toiveissa
Katjuska-81......kp20/26-29....................yk18......1.toiveissa
Kryss..................kp26/30......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp?/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
 
huomenta,

testasin sit tänään, ja ylläri ylläri... tadam tadam tadam.... nega.
ei meille tule vauvaa omin avuin näköjään :( . Nytkin mukamas oli jo oireitakin vaikka mitä.
Ens kiertoon otan ne clomit ja ens viikolla, kun ne alkaa, soitan naistenklinikalle ja sovin sinne käyntiajan. niih.
 
Napsulle suuren suuri :hug: !
Harmin paikka ettei se haaleen haalea viiva ollukkaan oikee. No kyllä se vauva tulee, jos ei omin avuin ni sitten hoidoilla =)
En usko mäkään että tässä kierrossa plussaa saisin..ei mitään oireita mihinkään suuntaa joten tätiä viikon päästä odottelen!

Nelli kiva kuulla että teillä noin kivasti menee.

Ja Kryss inhottava kuulla että tulee lisää vaan murheita mieltä painamaan ku on jo tarpeeks näissä omissakin vauva jutuissa. Rentouttava viikonloppu tekee varmaan teille hyvää...nauttikaa!

mutta nyt ulos kun näin hyvä ilma...Palaillaan naiset ja hännät pystyyn pettymyksistä huolimatta B)
 
Maanantai 26.05.2008


napsuneiti..........kp31/30-32................yk20......1.toiveissa
Katjuska-81......kp22/26-29....................yk18......1.toiveissa
Kryss..................kp28/30......................yk15......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp?/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
 
moikka leidit...
ihanan aurinkoinen päivä ollut. Hullun kiire töissä tosin. Vasta 18 aikaan tulin kotiin vaikka aamulla lähdin jo ennen seiskaa. puh.

omassa olossa ei erikoista. Tissit on kipeet (kuten aina), nyt myös nännit. Oon joskus huomaavinani että haistan oudon tarkasti, mut olo kaikenkaikkiaan on sellanen että menkkoja odottelen alkavaksi. Lämpö on vielä 37,1 joten ei ne tänään ala =). Testejä ei o kaapissa enää yhtään. Pitää vaan antaa olla...

Mitenkäs Kryssin olo?
 
Voi hitsi miten jännää on Napsulla. Jospa sä saatkin sen plussan vielä eikä tätiä tule.

mulla tänää tuli pyyhkiessä verta, eikä mulla tosiaankaan ole vielä menkkojen aika. nyt vasta viikko oviksesta...olispa ollu kiinnittymisvuotoo! no mulla nyt on tullu noita outoja välivuotoja ennenkin joten en niin kauheesti asiasta jaksa innostuu kun ei muitakaan oireita ole!

Mikä tilanne tosiaan Kryssillä?
 
jospa se sullakin katjuska on aiemminkin yrittänyt kiinnittyä??? Jospa se nytkin olis tosiaan sitä.. ainakin ihan oikeilla päivillä... peukut on pystyssä. Meidän kolmen täytys vaan yhtä aikaa plussata tai tää pino hiljenee vähän turhan paljon =). Eli TÄÄ ON SE KIERTO!!!!!!!! or not =). Mut jospa jaksais toivoa vielä, ainakin huomiseen... heh.
 

Yhteistyössä