Helmikuun nega porukka

  • Viestiketjun aloittaja Hormonihirviö
  • Ensimmäinen viesti
Hormonihirviö
Miten olette jakselleet? Itellä on henkisesti ihan ok olo siihen nähden että on kuitenkin kauhea määrä hormoneja pumpattu vasta elimistöön. Vuotanut on jo viikon ja kovien kipujen kera. Parin kuukauden kuluttua (toukokuussa) päästään sitten taas piinaileen. Kertokaahan kuulumisia :wave:
 
täällä vuoto on loppumassa ennen kuin on edes kjerennyt kunnolla alkamaankaan. mulla normaalisti runsaat kuukautiset, niin nyt ei voi ajatellakaan käyttäväni tampaxia, paikat on niin "kuivat" ja vuoto liian niukkaa. perjantain aoli todella kipeät kuukautiskivut ja housuun tulikin joku "möntti", semmonen iso punaisen-valkoisen kirjava juttu, kuvittelisin että limakalvoa se oli, mutta silti. pikkasen pelästyin...
ensi viikon maanantain aon sitten uusi käynti lääkärissä, suunitellaan seuraavaa hoitoa ja katsoo että kaikki muutenkin ok.
saan sitten mennä apteekkiin, katsomaan millä jutulla toimitaan. mun käyttämäni apteekki on inhimillinen, jos lääkekustannukset ovat kohtuuttomat maksuista voi sopia, mutta vasta kun reseptit on kourassa.
 
en nyt tiiä varsinaista negaporukkaa, mutta jotain sinnepäin kuitenkin. plussatesti ystävänpäivänä ja siitä parinviikon päästä keskenmeno. Ilmeisesti sitten tuulimuna. Nyt ei ole mitään hajua että koska seuraava vuoto edes alkaa. Täällä siis on ja ei ole jakseltu... Mutta sitä odotellessa suuret toiveet yllä, että pääsisi huhtikuussa sitten taas piinailemaan jo.
 
kiitos amodini :hug: sun kanssahan me kovasti piinattiin samoja päiviä silloin.. oisin niin kovasti toivonu sulle plussaa. Mutta niin.. ei ollut meidän vauvojen aika vielä alkaa kasvaa. voimia sinulle ja kaikille muillekin..
 

Kiva hormonihirviö kun tälläisen pinon pystytit :)

Mollukalle lohtuhali :hug: Voi vaan kuvitella miltä tuollainen tuntuu. Toivotan teille paljon onnea tulevaan!

Mulla mielialat ovat heitelleet negan jälkeen vähän sinne sun tänne. Mulla on ollut aikamoiset menkkakivutkin, endo ei ilmeisesti hormoneista pitänyt. Välillä mulle iskee ihan hirvee ahdistus tästä kaikesta, tekis vaan mieli itkeä ja huutaa elämän julmuutta. Ajattelen etten kestä tätä hoitorumbaa enkä halua pas:iin vielä toukokuussa. Mutta sit kun pahin olo menee ohi, tiedän että haluan tehdä kaikkeni sen eteen, että vauva vielä tähän maailmaan parkaisee. Joskus vaan tosiaan tuntuu, että miten tää voi ikinä onnistua. Mua stressaa lisäksi nää hirvittävät rahasummat mitä tässä pyörii, kun yksityisellä on hoidoissa. Mut meidän elämä menee nyt näin eikä sille mitään voi.

Ei ollu tarkoitus tehdä tästä mitään valitusvirttä. Kunhan toukokuu ja pas alkavat olla ajankohtaisia, enköhän mä täällä itseni ja teidän kaikkien puolesta taas sata lasissa jännäile ;)

-Vera
 
Minä liityn kanssa tähän helmikuussa neganneiden joukkoon. Negahan tuli helmikuun puolessa välissä kolmannen ja vikan inssin jälkeen.
Alkuun negan jälkeen tuntui siltä että menipä tämä nyt helposti, oli kaikenlaista muuta puuhaa siinä piinailun aikana joten en ehtinyt murehtia. Mutta sitten tulikin harmitus. Oikeestaan olen jo ehtinyt unohtaa ne kurjat fiilikset, kun on enää niin pieni hetki IVF-hoidon aloitukseen. Joten nyt ollaan hyvinkin elävien kirjoissa (kiitos erään ystävän) ja nyt ollaan menossa siis nokka kohti tulevaa. Aloitan sunnuntaina tero kuurin ja sitten vaan Taysiin, kun aika koittaa. :)

Minä toivotan tsemppiä kaikille neganneille ja toivon jokaiselle plussaa tulevaisuuteen! :wave:
 
kiva kun on tämmöinen listakin huomasin että joku muukin oli plussannut ja sitten kesken meillä oli inssi tammikuussa ihan kuun lopussa helmikuussa plussa rv5 tuli sitten kesken mulla kuitenkin niin voimakas hormooni toiminta että oli jo ovulaatio (jälkitarkistus ultrassa näkyi) heti seuraavassa kuussa keskenmenon jälkeen niin saatiin lupa yrittää jo huhtikuussa koska kierto ei mennyt sekaisin :hug: halaus kaikille ja voimia seuraavaan yritykseen :)
 
Minäkin liityn tähän pinoon. Negaa meillekin tuli 28.2. Nyt ensi kierrossa PAS luomukiertoon...jos ei pääsiäinen sekoittaa...toivottavasti ei.
Mullakin kuukautiset negan jälkeen todella kivuliaita. Tässä välikierrossa nyt oikein kunnon ovulaatio, sekin aika kivulias.
Mieli piristynyt kummasti kun linnut laulaa ja kevätaurinko paistaa! B)

Tsemppiä kaikille! :hug:
 
Hormonihirviö
Meitä näköjään iso joukko jotka negas astikään. Ajattelin että tämmönen pino vois olla mukava jossa voi vatvoa muitakin asioita kun noi hoidot ei just nyt ole päällä. Edellisen kerran kun kirjoitin olin aika positiivinen mutta kyllä nää ajatukset nyt heittelee laidasta laitaan. En tiedä vaikuttaako ilmatkin meillä nimittäin on satanut vettä ja räntää jo monta päivää. Naapurin Isäntä kuoli eilen pitkään sairasteltuaan, laittaa miettimään tätä omaa pienuuttaan... oisko pientä masista ilmassa. Taitavat olla kunnallisella puolella ihan oikeassa että pidetään tauko aina hoitojen välissä, saa pää vähän levähtää. Tilasin kampaajalle ajan, jotain piristystä täytyy saada =)
 
Hormonihirviö
Kyllä piristi kampaajalla käynti =) Mieskin sanoi että mene vaan hän vaikka maksaa kun surkuttelin rahan menoa, sitä rahaa on taas alkuvuodesta menny hoitoihin yli 900 euroa. Miettikääpä kuinka paljon rahaa palaa taivaan tuuliin näissä hoidoissa, meilläkin kaiken kaikkiaan jo 3000 euroa ja kaikki hoidot julkisella. Enpäs uskalla edes ajatella mitä ois markka aikana kun toi euro sumentaa noi luvut niin paljon pienemmiksi. Mitäpä ei lapsen takia tekisi. Onneksi auto- ja talolaina on maksettu. kertokaahan kuulumisia! Mitä Hiirele kuuluu kun sulla oli alku niin hankalaa plussatessa?
 
Tännepäin ei kummempia. Jonkun pienen vatsapöpön kanssa painiskelen. Toivottavasti nyt olis ohi menossa. Sunnuntaina alotan terolutit ja sitten vaan menkkoja oottelemaan. :)

Kyllähän nämä hoidot rahaa syövät, vaikka oliskin julkisella. Minä en onneksi ole edes laskenut, mutta eihän sitä toivottavaa tulosta voi edes rahassa laskeakaan. :heart: Silti tiedän että paljon menee, mutta menköön nyt. Hyvään tarkoitukseen! ;)
 
meillä alkoi ekat kuukautiset keskenmenon jälkeen nyt alkaa jo tuntua että kyllä se tästä ei enää pitkästi niin saa yrittää uudestaan mitä tuohon rahan menoon tulee niin se unohtuu kun saa sen lapsen ainakin meillä kävi niin ekan kans kolmas inssi toi tuloksen siitä nyt poika 1 v ja 5 kk kaveria nyt suunnitellaan/yritellään :hug:
 
Meilläkin negattiin neljännestä ja viimeisestä inssistä. Nyt meillä onkin menossa ivf, mikä toteutuu näillä näkymin ensi viikolla.

Tunteet on ollut kaikki viime ajat ja kuukaudet sekaisin, surulliset ja masentavat. Menetin uskoni täysin noihin insseihin näinä neljänä kuukautena.

Voimia kaikille :hug:
 

Yhteistyössä