*Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

Zuh


Helmikuun hurmaajat

Pinoutumisen suuren ihmeen ovat kokeneet tähän mennessä

*77* toistaan upeampaa naista


Nimimerkki.....ikä..............paikka..........tilausnumero...tyttö/poika

25.1.2010
Hopeakaisla....22................KOS....................kolmas

27.1.2010
Röllimuori.................................................neljäs

28.1.2010
piiuli82............27..............KOKS.............kolmas...........toukka
KiaralA............20..............PHKS..............toinen............tyttöolo

29.1.2010
Minnea............23...................................esikoinen
Zuh.................27..............EKKS..............esikoinen........poikaolo/Naatti

30.1.2010
Sero................24..............SatKs..............esikoinen

31.1.2010
Farfalla....................................................neljäs
Äityli 30...........33..............SAS................kolmas

1.2.2010
Mimmi1981......27...............NKL.................toinen
Miiuli07............24...............LUS................kolmas
maukkanen......26..............Jorvi...............esikoinen
Nennu08........28.......................................toinen

2.2.2010
Helmihaave.....30.....................................esikoinen
Pöhinä......................................................toinen

3.2.2010
parpai.......................................................toinen

4.2.2010
Enkelipoika
Miz..................27................Kätilöopisto...esikoinen
MiinajaManu....33...................KYS.............kolmas
Avilla..............28...............PHKS..................kolmas
dejavuu..........26...............Lohja...............toinen

5.2.2010
äitilintunen......32.....................................kolmas
Suzyco...........24................TAYS................toinen


6.2.2010
Helmiläinen.....26...............phks...............kolmas

7.2.2010
Lilo.................32........................................neljäs
Malinda..........30................TYKS................toinen

8.2.2010
Happy-82

10.2.2010
Piipiäinen..........35......................................viides
matami-mimmi..26.......................................toinen
Anni1976
Rautahammas.............................................toinen

11.2.2010
Siisami........................................................esikoinen
Jadel84............26...............kätilöopisto......esikoinen
Tansuli.............28...................PHKS...............toinen

12.2.2010
Ikuisuus.....................................................esikoinen

13.2.2010
mor78..............30........................................kolmas

14.2.2010
Nimbe
Nuunuu
Veeruska-81.....27..................EKKS................toinen

15.2.2010
Millie80............28................HYS..................kolmas

16.2.2010
Develly.............29..............HYS.................kolmas
Sessi................22......................................toinen
Fi0na..........................................................toinen
MintCandy..................................................toinen...poikaolo

17.2.2010
Pojatx2............24..............KYS..................kolmas
Pikkuronsu........28.............TAYS................esikoinen
Äpyli.............................................................

18.2.2010
hope08............32......................................kolmas
NuuNuu84........25.....................................esikoinen
Helinä28...........28.............PHKS................toinen....poikaolo

19.2.2010
kattiMam....................................................toinen
eemeli89.........19..............OYS..................esikoinen
Athena..............................SeKS.................toinen
Tuulia79.........30..............PHKS..................toinen
jontsulii..........28..............kättäri.................kolmas
Mini77.............31..............TYKS...................toinen


21.2.2010
high5..............34..............POS....................viides

22.2.2010
CrazyInLove...28...............SAS...................kolmas
Tehilla.............37.......................................esikoinen
pmmj..............29...............TAYS..................toinen
muhvi..............24................SEKS..................kolmas
Pikkukakkonen21...............VKS.....................toinen

23.2.2010
Annien............25................HYS...................toinen
Nanna1980.....29.............VKS....................toinen
mervi-elina......32..............TAYS..................kolmas
Polttaja

24.2.2010
Huopatossu....34...............PHKS..................toinen
Äiskä-75.........34.........................................kolmas

25.2.2010
yykaakoo.........22..................SeKS.............kolmas....poikaolo

26.2.2010
Nanna1981..................................................toinen

27.2.2010
Alina78..............................KOKS..................kolmas

28.2.2010
serratus.........20.......................................esikoinen
prinpressa........................KokS....................toinen




Liinuleenu
Cherrylee
Halinalle..........34........................................toinen
Mariska77....................................................toinen
Zanthia
Mansikkamäki..32............KAKS...................neljäs
 
Kivasti oli tullut juttua, kun eilen en kerennyt täällä käydä.

Ei tässä oikein tiedä itkiskö vai nauraisko omalle tuurille. Menin nimittäin nyrjäyttämään nilkkani, pahasti ja molemmat... Toinen nilkka tokenee varmaankin viikossa, mutta tämä toinen voi sitten kestää useamman viikon. Olen siis enempi ja vähempi petipotilas ainakin tämän viikon. :'( :headwall: :LOL:
 
Täällä jatkuu tiputteluvuoto sekä hetkittäin vihlovat vatsakivut. Kipu onneksi menee ohi aika pian.
Syömiset on ollut aika monipuolisia - mansikoita, herneitä, jäätelöä, paahtoleipää ja vähän lisää jäätelöä :ashamed: Lämmintä ruokaa ei saa alas yhtään. Lapset pistää edelleen kapinaa pystyyn, kun heidän pitää syödä. Nekin vois vaan herkutella :whistle:

Pitäis alkaa siivoomaan, kun on vieraita tulossa illalla... Olen tehokkaasti vaan vältellyt asiaa, mutta nyt on pakko. Yrps! :kieh:


Develly ja Menninkäinen 7+2 :heart:
 
Mulle voisi laittaa tuohon listaan kanssa la 22.2 ikä 28,kolmas lapsi ja kättäri.

Eilen kävin juoksemassa monta apteekkia läpi että olisin saanut niitä inkiväärikapseleita,mutta 4 apteekista vasta sanottiin ettei enää niitä valmisteta taikka käytetä raskauspahoinvointiin,meninkin sitten luontaistuotekauppaan josta myyjä sano että inkivääri ei ole hyväksi jos on herkkä vatsa niin en uskaltanut sitten niitä ostaa vaan myyjä ehdotti maitohappobakteereja ja todella yllättävää ne auttaneet aika paljonkin,sen verran että on pystynyt syömään eikä ole oksennusta vielä tullut kertaakaan sen jälkeen,joten suosittelen ainakin kokeilemaan!!

Tänään vähän jänskättää kun kuulen tulehdusarvojen tulokset,että onko kohdussa tms jotain tulehdusta ja saan lääkäriltä reseptin joihinkin pahoinvointilääkkeisiin,mitä en tietysti ostakkaan jos edes näinkin hyvin menee näillä mhbakteereilla.

Oon tässä monen monena päivänä miettinyt kun ei muista aikasemmista raskauksista että pätkiikö oikeesti muisti todellakin muillakin näin pahasti raskaudesta johtuen vaiko mikä on,sanoja unohtuu todella usein,asiat unohtuu totaallisesti tehdä ym ym :/

jontsulii 6+2
 
Zuh
Olittepas olleet taas ahkeria, pahoitteluni omasta kuukahduksesta eilen kuunvaihteessa :p

Äitiyspakkaus: Otetaan tietysti pakkaus, siinä tulee kuitenkin aika paljon tarpeellista tavaraa. Ja onhan se vain niin elämys hakea pakkaus ja alkaa hypistelemään!

Piipiäiselle tsemppiä pahaanoloon, yritähän pitää jotakin sisällä ettet tiputukseen joudu! Itsekin tuossa aamulla oksenkin pihapuskaan koko aamupalan, juuri kun luulin että alkaisi vähän helpottamaan (eli eilen oksensin vain 5 kertaa vähäisiä määriä..)

Vaipoista: Kestoissa on ideansa, mutta minä vain olen niin turkasen laiska pesemään pyykkiä että voi kaatua ihan siihen.

matami-Mimmi: Täällä myös tietyllä tavalla syyllinen olo sairaslomalla olemisesta. Töitä olisi vaikka muille jakaa, mutta tekee tiukkaa pysyä pystyssä tällä ruokavaliolla niin lähde siinä sitten vielä töihin! Mun syyllisyys kyllä johtuu 99% pomosta..

pojatX2: Huimaus voi johtua verenpaineen laskusta, onko sitä mitattu? Tietysti myös nestehukka voi huipata.

Ommoo nappoo: Eilen oli ensimmäinen neuvola! Kesätuuraajahan siellä tietysti oli, mutta varsin asiantunteva ikäisekseen. Ei kuunneltu mitään ääniä, pitää varata ultra-aika tänään kunhan soittoaika alkaa. Täällä päin on käynnissä "karies kuriin"-projekti, eli sekä äiti että isä pääsee jonon ohi kunnalliseen hammashoitoon. Ei paha olleskaan!
Paha olo jatkuu vaan, joka huoneessa on joku sankko jos ei ehdi vessaan asti ja pihapuskat kovassa käytössä. Neuvolassa mitattiin paino ja se vaaka näytti vielä vähemmän kuin kotivaaka, kääks. Minulle muuten maistuu pahoinvoinnista huolimatta kaupan valmislihapullat, tosin just tajusin että ne taitaa kuulua siihen "lämmittettävä hyvin" - kategoriaan ja itse olen vetänyt kylmänä.. hmm..

Zuh & Naatti 9+6 ( päivällä oli omat laskut pielessä kuulemma :D)
 
Zuh Ei ole verenpainetta mulla nyt mitattu. Mutta mulla on kyllä taipumusta liian alhaiseen verenpaineeseen. Esim. kun esikoista menin synnyttämään, oli paineet vain 80/60!
Enpä tuota nyt itse hoksannutkaan, että voisi tuosta johtua. Tuota se varmaan on.

Äityspakkauksesta: Me kanssa otetaan tottakai pakkaus. On otettu aiemmistakin ja otetaan nytkin.

Toistan tähän uuteen pinoon tämän kysymyksen:

Jos jollain teistä on kaksoset tai jollain tutullanne on, niin erosiko oireet yksösraskauteen verrattuna jotenkin?

terkuin pojatx2 ja vauveli rv 7+1
 
Hei taas ja kiva kun on uusi pino :D

Olen tarkoituksella ottanut vähän etäisyyttä kun olin aivan varma keskenmenosta ja oireet hävisi. Tänään sitten kävin ultrassa ja kaikki onkin hyvin! :D :heart: Siellä näkyi pieni papu ja mikä tärkeintä, syke :heart: Viikot on tosin nyt jo 7+2 eli lasketuksi ajaksi voi vaihtaa 16.2 :heart: :heart: Samalla varmistui poikaolo ;) Seksin ja ovulaation perusteella olisi pitänyt olla tyttö mutta oma olo on koko ajan ollut poika. Nyt selvisi, että ovulaatio olikin 4 päivää aikaisemmin eli seksiä on ollut juuri ovulaation aikaan. Takuu varmasti poika siis ;) :D

Otan äitiyspakkauksen. Rahamäärä tuntuu niin pieneltä vaikka toisaalta, suurin osa vaatteista jäi käyttämättä ja peitto, toppapuku, kynsisakset, kylpymittari yms on vielä tallessa joten ei tarvita niitä.

Hävettää myöntää, mutta en usko että jaksan nytkään kestoja käyttää :ashamed: Tai ehkä mä vielä niistä innostun :) Toivottavasti ;) :D

Siivoilu kutsuu täälläkin vaikka ulkona on taas niin ihana päivä et oikein harmittaa olla sisällä :wave:
 
Ei sitten lääkäri tahtonutkaan kirjottaa reseptiä,ne kyllä jakautuu niin kahtia,ei hänen mielestään ole ollenkaan hyväksi..

Tulehdusta oli,antibioottikuurin kuulema saan,virtsatientulehdus ilmeisesti,ihme kyllä ettei ole kirvellyt,mutta hienoa olisi jos tämä olisi syynä siihen vuoteluun!!

Äippäpakkauksen minäkin aion ottaa,kaikki lastenvatteet ja tavarat menin antamaan pois vuosi sitten kun ei ollut tarkotus enään tehdä kolmatta.
 
Heippa!
Mahtuuks vielä tähän pinoon? :wave: Minä jo heti ilmoittauduin tuonne maaliskuisiin mutta oikeasti LA onkin sitten 27.2.2010. =) Ja joka tapauksessa helmivauva tulee kun kolmas sektio tiedossa. Viikkoja kasassa 5+5 ja oireina väsymystä ja iltaisin huono olo. Nälkä kokoajan mutta mikään muu kuin karkit ei oikein maistuis. :ashamed: Myös aika paljon vihlontaa alavatsalla.
Ja kolmatta siis odottelen. KOKS on paikka jonne sitten pitäis keväällä lähteä lasta "hakemaan". =) Mitään oloa ei tytöstä tai pojasta ainakaan vielä ole, molemmat löytyy ennestään.
 
Kiitos uudesta pinosta Zuh =)

Tervetuloa alina78 ja mukava kuulla hyviä uutisia MintCandy =)


Tänään ensimmäistä kertaa vähän juiminut mahaa, mutta tajusin että näihin aikoihin normisti olisi kuukautiset. Toivottavasti johtuu siitä. :/

Äitiyspakkaus otetaan meillekin. Minusta on kiva kerätä pakkaukseen muistoja lapselle, molemmilla olkoon omat laatikkonsa. Minulla on minun omanikin tallessa, äitini oli sinne kerännyt tavaroitani. Mm. ensimmäiset kengät,mekon joka oli kastepäivänä päällä jne.
 
Tervetuloa Alina78 :wave: MintCandy Hyvältä kuulosti ultrauutiset! Pakko kysyä,että miten ne määrittää oviskohdan, tai voiko sen itse päätellä jotenkin? :ashamed: Ihan torveksi tunnen itteni,mutta kun mulla on tosi epäselvänä se,että oliko ovis aiemmin,kuten tikut ja limat näytti. Meil oli pupuilua muutama päivä ennen ovisoloa, sekä ovisplussan jo ilmestyttyä vuorokautta ennen, eli voipi olla ihan kumpi vain. :D

Kiitos muuten sille,joka linkitti painonnousurajat, tosta onkin hyvä katella sitä suuntaa... tähtään siihen että ehdoton yläraja nousulle 14kg,mieluiten 7-11kg
 
Petite Juups, minä laitoin sen linkin. Itsekin sitä katsellessa ajattelin että olis hyvä jos tulis max n.10kg+, mielellään vaan se 7kg+. Saas nähä miten käy. Just kävin aamulla vaa'alla ja oli tippunut kilo! Kattokaa tää kuvasarja:



En siis oo ainakaan lihonnut vaa'an mukaan. Mahtava turvotus eikö vaan :D

pojatx2 rv 7+1
 
Zuh Kiitti uudesta pinosta =)

alina-78 tervetuloa :wave: samalla synnärillä mennään

mintcandy voi kun ihania uutisia :heart:

Äitiyspakkauksesta en oo vielä päättäny,ku vaatteita on vaikka kuinka paljon,mut se raha on tosi pieni,ni voi olla et otan sen ihan kestojen takia :D

Olon puolesta ihan ok aamu,mut kuopus heränny taas viideltä :kieh: ja esikolla oli silmälääkäri ni arvatkaa vaa oliko tää meiän kuopus hyväntuulinen siellä :kieh: päikkäreitten tarpeessa täs ois itekin

POKS POKS POKS

1/4 osa odotusta takana :D

pojatx2 ihan hyvin turvottaa jo =)
 
Heido!

Olettepas te kirjoitelleet paljon :D. Itse kun ehdi yleensä koneelle, kun neidin päikkäreiden aikaan tai kun neiti jo on yöunilla... Ja nyt olen käyttänyt neidin päikkärit hyvin tehokkaasti omiin päikkäreihin :) :whistle: |O

ZUH: Hyvin päätelty, eli ikäni on vielä 27 :D ja synnäri EKKS

ÄITIYSPAKKAUS:
Otamme varmaan, vaikka kaikki taitaa olla tallessa esikoiseltakin. Raha määrä on vain sen verran pieni, että mielummin pakkaus.

HANKINNOISTA:
Meillä on kaikki vielä tallella eli ainut minkä joudumme ostamaan on seisomalauta vaunuihin. Mutta enköhän minä vielä keksi kaikkea kivaa osteltavaa ;) ja tietty, jos tulokas on poitsu niin pojan vaatteita joudumme ostamaan ettei raukka joudu mekoissa kulkemaan :D

VAIPPA ASIAA: Meillä tullaan käyttämään kertakäyttöisiä :ashamed: Minusta tuntuu, että meillä pyörii muutenkin pesukone koko ajan :eek:

Vauvasta ollaan jo kerrottu minun vanhemmilleni sekä veljilleni avopuolisoineen ja minun yhdelle tosi rakkaalle ystävälle :heart: Tarkoitus oli ettei kerroittais ennen ultraa muille kuin ystävälle, mutta oltiin neidin kanssa lomalla mummolassa ja alavatsani turposi kuin pallo, joten hetihän äitini arvasi :)

OMAA NAPAA: Täällä(kin) olo on huomattavasti parempi, kun aurinko ei paista täydellä voimalla. Huono olo ehkä jo hieman helpottanut, mutta silti pitää olla koko ajan syömässä/juomassa jotain. Nyt on tullut uutena vaivana närästys :/ Osaako joku muuten kertoa, saako Samariinia juoda raskaana ollessa? Iltaisin alavatsaa nippailee jonkun verran ja vessassa saa juosta ihan koko ajan :|
Miehellä alkaa loma huomenna :D maanantaina sitten lähdemmekin matkoille ja taitaa 4 viikkoa hurahtaa kaikkialla muualla kuin kotona :) Asutaan siis eri paikkakunnalla kuin isovanhemmat, joten nautitaan nyt sitten mummolassa olosta ihan kunnolla :D Saamme myös miehen kanssa tehdä jonkun pikku reissun kahdestaan, kun minun vanhemmat haluavat väkisin ottaa neidin hoitoon :heart:

Mutta nyt lähden etsimään TAAS jotain syömistä ennen kuin saan pikku elohiiren avuksi..

Aurinkoisin terkuin
Veeruska

Ai niin, piti kysyä (onkohan tätä jo kysytty) onko teidän masuasukeilla tekonimiä? Meillä pientä kutsutaan elmeriksi :) :heart:
 
Hei!
Meidän onteloasukasta on kutsuttu "Erkiksi" jo ehkä vuosi ennen tärppiä ;) .
Tänään ököoloa vain aamulla, ihan hyvä niin, pystyinpä kyläilemään kun ei oksu ole niin herkässä =) .
Laskettuaika olisi 22.2.2010. Saattaapa tuo sitten ultrassa muuttuakin.

Mulla muuten eka neuvolakäynti jätti aika kylmäksi. Neuvolatäti oli jotenkin kiireinen, ja mulle tulin olo että olis pitäny kaikki jo tietää. Hirveän epävarma olo jäi kaikesta; että missä aikataulussa niitä ultria ja mitä seuraavaksi. Kaikenlisäksi ovat heinäkuun lomalla, joten kaikki labratulokset saan vasta sitten kuunlopussa. :( Pitäisköhän hakea testi apteekista ja varmistaa edes plussa? NO onneksi mulla kaksi HYVÄÄ ystävää sai vauvat viime helmikuussa, joten heiltä saan tukea ja neuvoja :hug:

Helleterveisin Tehilla
 
Kiitos Zuh uudesta pinosta :flower:

Tervetuloa myös uudet :wave:

Onpas Pojatx2 sulla kivasti tota turvotusta ;)

MintCandyllä on kyllä ollu jännät paikat, mutta varsinainen taistelija siellä taitaa asustaa :saint:

(.) Olo on tällähetkellä vetämätön :/
Ja se, kun ei sovi uhmakkaalle neidille.. Tuntuu, kun hän vaistoaa äidin tehottomuuden :ashamed:
Kuuma ilma vilä pahentaa oloa, mutta onneksi se ei ole yhtä pahaa kuin Piipiäisellä :hug:
Loma kolkuttelee jo oven takana ja sitten pääsee lomalle vähäksi aikaa!
Siis aivan tolkuttoman ihanaa :D olla koko perheen kesken lomalla B)

Fi0na 7+1
 
Jäin miettimään tuota kaksosjuttua. Olen jostain kuullut, että se perityisi äidin puolelta ja mulla kun on suvussa noita kaksosia vain isän puolella. Mutta, löysin tällaisen:

http://www.martat.fi/keskustelu/keskustelunurkka/?x33061=26349574

Siellä sanottiin:

"Toisekseen tämä oletettu periytyvyys kyllä kulkee suvussa myös miesten kautta. Mutta tällaisella miehellä ei ole yhtään sen suurempi mahdollisuus saada erimunaisia kaksosia, kuin kenelläkään muulla miehellä. Mutta tällaisen geneettisen perimän omaavan miehen tyttärellä on taas korkeampi mahdollisuus saada erimunaiset kaksoset, verrattuna sellaiseen, jolla ei suvusta ennestään löydy erimunaisia kaksosia. Eli kaksosuuden oletettu periytyvyys siirtyy mieheltä tyttärelleen, jos se on siirtyäkseen."

"Ihmisellä, jolla taas on suvussa ennestään erimunaiset kaksoset, on kaksosraskauden mahdollisuus kohonnut arviolta 5-10% luokkaan."

Näkyy siis periytyvän myös isän kautta.

Mun isä on kaksonen, hänen äitinsä on saanut kahdet kaksoset (erimunaiset)...ei olisi siis mikään ihme, jos odottaisin nyt tuplia :whistle:
Jospa ei kuiteskaan...ehkä nää helteet voimistaa noita oireita?!


t.pojatx2 rv7+1
 
Äitiyspakkauksen otan tietenkin. Siinä on vaan se jokin, kun saa hypistellä niitä ihania tavaroita ja vaatteita.

Vaippoja en ole pohtinut vielä. Luulen, että kertakäyttövaippoja käytän.

(.) Kyllä tämä oma "jalattomuus" vie nyt v#t#t#ksessa voiton... Pahoinvointi unohtu ihan täysin. On sellainen epäuskoinen olo, että onko tuolla vatsassa ketään. :(

pojatx2 itse en tiennyt odottavani kaksosia. Mitkään merkit eivät viitanneet siihen. Tuossa kaksoisraskaudessa minulla ei edes ollut pahoinvointia tai alavatsakipuja. Tässä raskaudessa tuo pahoinvointi on ollut ihan eri luokkaa ja alkuun oli noita alavatsakramppeja. Että saas nähdä kuinka monta asukkia tuolla vatsassa tälläkertaa on. Kaksoisraskaudessa minulla oli myös niukkaa, veristä vuotoa... Nyt ei ainakaan vielä ole ollut mitään vuotoja.

Meidän perheessä kaksosia on siten, että minun isänpuoleinen pappa on kaksonen ja mieheni äidinpuoleinen pappa on kaksonen.

-mervi-elina rv 6+2
 
Hei kaikille!

Minut voi poistaa listalta, toissa päivänä aikoi ruskea tuhrutteluvuoto ja tänään ultrassa ei enää pienen sykettä löytyny. Toivon koko sydämestäni teille kaikille hyvää odotusaikaa.

Surullinen Sanni
 
Voi sinua Sanni1978, olen todella surullinen ja suuri :hug:

Veeruska-81 itse käytän närästykseen Rennietä, apteekissa sanoivat että sopii raskausaikana.

Voimia kaikille pahoinvoinnista kärsiville. :hug: Neuvolassa sanottiin, että foolihappo auttaa pahoinvointiin.

Äitiyspakkauksen otan ehdottomasti, koska ei tuota hypisteltävää ole ja esikoisen tapauksessa sieltä saa paljon tärkeitä hankintoja.

(.) Tänään on ollut aika tunteikas päivä. Eilen tuli vähän ruskeaa vuotoa ja jotenkin se lamaannutti mieleni täysin. Yökin meni vähän pyöriessä, kun kokoajan kuvittelin että nyt se keskenmeno alkaa. Tämä johtuu varmasti myös siitä, että edellinen raskaus päättyi keskenmenoon näinä päivinä.
Aamulla oli ensimmäinen neuvola käynti. Papereita tuli hurjasti mukaan luettavaksi ja käytiin juttuja läpi hoitajan kanssa. Mies oli myös mukana. Paino, verenpaine, verikokeet ja pissanäyte, siinäpä ne "kokeet". Lisäksi kysyin, että jos neuvolatäti voisi yrittää kuunnella sydänääniä. Hän suostui, mutta painotti, ettei saa sitten pettyä jos mitään ei kuulu jne. Pitkään sitä laiteta tuossa mahalla pyöritettiinkin ja kuultiin selviä napanuora virtauksia. Sekin helpotti jo mun mieltä, että jotain siellä virtailee :) Välillä laitteen ruudulla vilkkui sykkeitäkin 130 jne eli liian suuria omaksi sykkeeksi. Sitten se sieltä lopulta kuului :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Ette usko miten helpotti, kyyneleet tuli silmiin ja hymy oli herkässä. Tänään on tullut monet itkut kun olen vain ajatellutkin asiaa, taitaa siis olla vähän hormoonit sekaisi :LOL:
Seuraava ultra onkin sitten niskapoimu-ultra noin 3 vkon päästä ja sitten lääkäri neuvola elokuun alussa.

Mulla on muutaman päivän ollut ikävää kutinaa alapäässä? Osaako kukaan sanoa aiheutuuko raskaudesta, vai onkohan hiivatulehdus iskenyt?

Nyt yritän todellakin rauhoittaa mieleni ja keskittyä vain positiivisiin asioihin.

HelmiHaave ja uusi mahdollisuus rv 8+5 (9+6)
 
Hei kaikille vanhoille ja tervetuloa uusille! Sain vihdoin tänään sitä kaivattua toditusaineistoa, kun kävin ultrassa. Siellä se pieni sydän sykki ja ihan oikeassa paikassa! Viikkoja 6+6 eli lähes sama kuin oli laskujenkin mukaan (6+5) ja pituutta 8,2 mm. Nyt sitten vaan odottelemaan, neuvolakin on vasta 3 viikon päästä.

Edelleen saan nauttia aika oireettomasta olosta, mitä nyt pientä äklötystä tulee aina, jos on nälkä tai on syönyt liikaa. Kahvia ei myöskään voi juoda normaalia 2-3 mukia aamulla, yksi riittää.

Musta tuntuu, että tämä raskaus tulee menemään aika eri tavalla kuin ensimmäinen. Elämän tilanne on niin erilainen, uusi mies, uusi koti jne. Ja nyt lomalla aikakin kuluu vauhdilla, kohta saa sitten toivottavasti pohtia, millä saa vatsan peitettyä töihin palatessa vielä jonkun viikon. Työtilanne onkin kyllä asia joka mietityttää, koska olen aloittanut uudessa tehtävässä lähiaikoina ja nyt sitten ei voikaan niin kovin pitkällä tähtäimella suunnitella asioita...

Yritän taas palailla ja lukea muidenkin kuulumisia paremmin, kunhan nämä helteet hellittää. Huomenna on tarkoitu slähteä Särkänniemeen, saa nähdä kuinka rankka päivä tulee.

 
Äitiyspakkauksen varmaankin otan,vaikka tuota vaatetta kyllä löytyy,kun mitään en ole hävittänyt :D

Huomenna olisi eka neuvola :heart: ,mies ei pääse,kun on reissussa,mutta enköhän pärjää yksinkin :saint: Jospa sieltä kuuluisi ne sydänäänetkin :heart:

8+5
 
Kiva kuulla onnistuneita ultrauutisia :heart:

Mulle on iskemässä kesäflunssa, sillä kurkkuun koskee ja on tukkoinen olo. Toivottavasti ei vaikuta millään tavalla tuohon öhkömönkiäiseen...

Kävin tänään kaupungilla alennusmyynneissä ja kirppareilla. Piti itselleni katsella vaatteita, mutta ostinkin vauvalle kaikkea vaatetta. Onneks oli ne alennusmyynnit niin sai kaikkea kivaa ja halvalla.
Kävin myös ihastelemassa vaunuja lastentarvikeliikkeessä. Kauhea kun ne mun unelmavaunut maksavat paljon...haluisin Emmaljungan vaunut.

Ja kyllä se etova olokin tuli takaisin. Maku- ja hajuaisti on jotenkin parantunut. Aamulla ei pystynyt juomaan kun yhden kupin kahvia, kun normaalisti juon sellaisen 2-3 kuppia. Käytiin myös Hesellä syömässä ja se hampurilainen rupesi tökkimään jossain vaiheessa..koskaan ei oo niin käynyt.

Mutta nyt on mentävä teekupposen kans sänkyyn ja ruvettava kohta nukkumaan...
 

Yhteistyössä