Olipas täällä ajankohtainen aihe!
En minäkään kaipaa kauheasti mitään omaa aikaa kun en ole mikään bileihminen tms. Poika on nyt 2kk ja olen ollut max 50 min erossa pari kertaa (jälkitarkastus ja ekoina viikkoina kävelylenkit yksin).
Mies ei ole siis ollut hereillä olevan vauvan kanssa kahdestaan muutoin kun mun suihkussa/saunassa käynnin ajan, jolloin olen ollut kokoajan kuitenkin tarvittaessa saatavilla.
Mulla on ollut yks viikottainen harrastus ennen vauvaa ja siellä käymiseen menee n 3h jos julkisilla kuljen. Eilen sitten ehdotin että jospa huomenna sinne pääsisin kun olisi heillä siellä tarvetta, eikä ole tarkoitus vielä että joka viikko siellä alkaisin edes käymään.
No miespä ei ollutkaan kovin innostunut vaan epäili kovasti pärjäämistään, kun tuo tosiaan syö tunnin välein jos on hereillä ja iltaisin ei ole kovin hyvin nukkunut.
Minä kyllä sitten siitä otin pienet itkupotkuraivarit että kokeileppa itse olle 2kk kiinni toisessa jne
No tajusi sitten että parempi yrittää selvitä etten minä saa hermoromahdusta
Ajatus oli siis alunperinkin (kun ennen syntymää puhuttiin että haluan siellä kyllä jatkaa) että voivat vaikka kuskata toiseen suntaan tai tarvittaessa jäädä sinne odottamaan niin ei tule niin pitkää aikaa olla kahdestaan.
Täytyy kyllä myöntää että tuohon miehen "pelkoon" varmasti itse syyllinen kun se tissi on vaan niin helppo laittaa suuhun jos ei muuten rauhotu, joten miehellä se fiilis ettei hän saa tuota rauhotettua
Noh, katsotaan kuinka tänään menee ja mihin ratkaisuun päädytään, ovatko ees varsinaisesti kahdestaan missään vaiheessa vai ei.. Aamulla jo pumppailinkin hyvän satsin että ei tarvitse nälkäänsä itkeä kyllä
Lisätään vielä se että ei meillä mieskään hirveästi muualla ole käynyt kun töissä.Toki joitakin kertoja mutta lähes aina on kuitenkin kotona, toki ei ole niin kiinni tuossa kotona ollessaankaan kun minä..