Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista kaikille!
Ymmärrän kyllä täysin tuon, että on tietyllä tavalla pettynyt vauvan sukupuoleen. Tai pettymys on aika vahva sana mutta, että olisi toivonut enemmän sitä toista sukupuolta. Itselläni oli samat fiilikset poikalupauksen jälkeen. Jotenkin tuli olo, että yltiö-naisellisena naisena en vain tiedä poikien jutuista mitään, inhoan kaikenmaailman joukku-urheilua ja poikien maailma on vain niiin vieras.
Hetken jo mietin myös sitä, että nyt jään meidän perheessä ihan ulkopuoliseksi, kun miehellä ja pojalla on omat yhteiset jutut, joista jään ulkopuolelle.
Mutta eihän se tietty niin mene, pitää vain löytää pojan kanssa ne omat yhteiset jutut jne. Nyt olen jo tottunut poika-ajatukseen ja on tosi jännittävää saada poika ja tutustua heidän maailmaansa.
Omaa napaa: mulla on ollut kivuliaita supisteluita jo jonkin aikaa. Lääkäri kirjoitti muutama päivä sitten kaksi viikkoa sairaslomaa ja yritetään saada supistukset loppumaan. Vauvalla kumminkin kaikki hyvin!
Vaunut: Täällä on myös vaunut ja turvaistuin käyty laittamassa tilaukseen. Päädyimme lopulta Stokken Trailzeihin sekä Stokken turvakaukaloon. Olin yhtä hymyä, kun astuttiin ulos kaupasta!! On ne kyllä niin meidän vaunut
Toimitusajaksi lupaili 2-4 viikkoa ja kysyi haluammeko, että säilyttävät tuotteet heillä mutta kyllä mä taidan haluta nuo heti kotiin ihasteltaviksi
Päädyin sitten loppujen lopuksi myös kahteen lämpöpussiin. Että turvakaukalossa on omansa ja vaunuissa omansa, niin ei tarvitse aina siirrellä paikasta toiseen. Vaunuihin Stokken omansa ja turvakaukaloon se kauan himoitsemani Odenwälderin baby nest. Molemmat untuvaisia ja aivan ihania.
Isommista hankinnoista on enää jäljellä pinnasänky, lisäksi tarvittaisiin lastenhuoneeseen tapetti ja toki pikkusälää kuten esim. pinnasängyn pehmusteet, hoitoalusta yms. puuttuu vielä.
Havahduin, että vaatteita meillä alkaa olla noin 5 bodya ja 5 housut sekä koossa 56 että 62. Ajattelin nyt himmata niiden ostossa, niin pääsevät tulevat mummutkin shoppailemaan vielä jotakin.