Huomenia =)
Suurperheen äitylille jaksamista ja pitkää pinnaa! Toivottavasti nyt tosiaan tekevät asialle jotain ja tilanne ratkeaa parhain päin!
Hissukka: Johtuu varmaan siitä vauvan laskeutumisesta ja (+mittaajastakin) tuo sf-mitan lasku. Niinku oon maininnutkin, niin mulla on kanssa pariin otteeseen ottanut takapakkia tuo mitta, mutta just tänään lääkäri sanoi, että ihan normaalia on, kunhan nyt ei käyriltä tipu tms. Joten tuskin mitään huolta! Siruko tosin oli menossa lisätutkimuksiin tuosta pienestä sf-mitasta, jokos se oli?? Kerrohan mitä siellä sanottiin!!
Omaa oloa....Lääkärineuvola takana, alapaineet vähän koholla taas, mutta pissa puhdas ja muutenkin kaikki ihan ok. Joten jatketaan vaan seurailua. Lääkäri oli tällä kertaa supermukava, kerrankin! Kohdunkaula oli jo pehmennyt, mutta vauva ei ole vielä kiinnittynyt, vaikka raivotarjonnassa onkin ollut jo pitkään. Kohdunkaulan pituudesta ei hajua, ei mitattu.
Vaikka tuo lääkäri olis siis tosi mukava, niin silti vähän ihmetyttää, kun tuntuu että täällä ei mitään tutkita. Olenko mä ainoa, joka ei ole missään vaiheessa saanut mitään painoarviota vauvasta, myöskään synnytystapa-arvioita täällä ei harrasteta. Jotenkin tuntuu hölmöltä, että olen nähnyt vauvan viimeksi rakenneultrassa, sen jälkeen on ollut vain 2 yleislääkärikäyntiä ja sitten seuraavaksi synnyttämään. Synnyttämään mennessäkään ei kuulemma ultrata tai mitään, että kahtellaan sitten tosi paikan tullen, että mahtuuko tulemaan vai ei :/ . Noh, eipä kai tässä mitään hätää silti, kun kaikki pitäisi kerran olla ihan normaalisti ja vauva rt:ssa. Tuntuu vaan, että teillä muilla noita polikäyntejäkin on ollut paljon enemmän, tietysti se on selväkin, jos jotain ongelmia on. Kaippa mulla tosiaan sitten on kaikki vaan mennyt niin hyvin, ettei mitään ylimääräisiä tutkimuksia tarvita.
Pitäisköhän kysellä muuten sen äippärahapäätöksen perään kun ei ole vieläkään kuulunut ja lomailtukin tässä on jo sentään parisen viikkoa....
Töihinkin pitäis se kiikuttaa, jotta tietävät maksaa sen rahan ja palkan erotuksen, jos jotain maksettavaa jää...
Mirtsu ja sintti 36+3