Käytiin tuossa koko perheen voimin lenkillä ja kylläpä tuli hyvä olo. Pari päivää menny ettei paljon ulkona oo tullu oltua niin kyllä se vaan aina piristää vaikka kuinka sohjoa olis.
Nellille voimia ja jaksamista sinne sairaalaan :hug: toivottavasti menee pian ohi!
Vanamolle :flower: onnea! :flower:
ÄitiHki mulla on tullu nyt ainakin kolmisen päivää sellasia "kunnon riekaleita" keltavihreetä limaa ja oon kyllä aatellu että se ois limatulpan riekaleita (tai sitten ei) mutta ainahan saa toivoa
Sulla oli varmasti jos niin paljon tuli kerralla.
Melon viimeks ultrassa sanoi että rt:ssä ja pojalla oli varpaat otsassa joten potkut tuntu aika alhaalla. Oli kuitenkin aika viistossa tää kaveri mutta rt kuitenkin. Torstaina mennään taas tarkastamaan tilanne että onko kääntyny ja samalla se sokerikontrolli polilla. Kyllä tällä hetkellä luulen ja toivon että poju on rt:ssä.
Olotilassa ei muuta valitettavaa kun peräpukamat. On ne niin pirun kipeät. :ashamed: rasvaa, panadolia, rasvaa, panadolia,,,, just kun tuntuu että ne helpottaa niin joutuu lähteä kakkoselle ja sitten taas kävellään "paskat housuissa" tyyliin kun sattuu niin kipeää. Tuskaa. Pelottaa että kuinkahan pahana ne on synnytyksen jälkeen...
Mies on kans mua lähdössä viemään usein laitokselle. Aina ku sanon et puskee tai vihlasee niin kysyy et joko lähetään!!?? ei vielä ja vrmaan ootellaan vielä ne pitkät 5 viikkoa.
Nyt meen syömään kans karjalanpiirakoita.Nam. Joku niitä siellä söi niin tuli himo. ja pitäs tässä dieetillä olla. :ashamed: Mulla muutes dieetti lipsunu aika pahasti ja siitä sanoin lääkärissä mutta se ei ollu vihanen sillä mun mittaustulokset on kuitenkin ollu hyviä ja painoa tullu vaan toi 6,1kg.
Nälkä, mikä ihana tekosyy...
Jepsu ja Martti 36+5 :heart: